Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

Ik heb al een paar jaar niets meer gecomponeerd, ga in januari weer aan de slag met componeren. Tot nu toe heel druk geweest met mijn vrijwilligerbaan bij het verzorgingshuis in Den Haag. En ook geen inspiratie gehad tot nu toe. Ga dan weer met hardware muziek maken en dan nog wel aangevuld met mijn software synths en muziekstudio.

Ik heb ook niet veel inspiratie gehad dit laatste jaar.
Vooral door covid, nawerking, lage energie en de kids die van school allerlij ziekten mee brengen.
Maar dat lijkt voorbij en ik heb wat dingen gemaakt en ben weer lekker aan het spelen.

ik heb nog niet gekozen welke track ik ga gebruiken, maar mezelf kennende is ie niet af en doe ik er ook helemaal niks meer aan voor ik m inzend :D

BAM i'm in. Heb m nog wat ge-eq'd en n fade out er aan, en jullie mogen m weldra helemaal kapot bekritiseren, want hij is koppig en lekker niks te veel qua laagjes haha, integendeel. Ik ga voor de laatste 5 plaatsen. Zelf vind ik m bijna keigoed... Ik lul er enkel teveel in (zoals altijd) :luv:

Ga, als het me mocht lukken om dit jaar nog naar tevredenheid een nummer af te krijgen, ook eens meedoen! iemand mss een tip hoe je dan wav bestanden om kunt zetten naar mp3? want ableton live 9 doet daar niet aan, helaas.

als je die wav kiest (of opneemt op de master) en vervolgens => export audio, maakt ie een mp3 vd track

Schermafbeelding 2022-12-11 om 11.45.08.png

dat is raar. heb dat dan altijd over het hoofd gezien. ga daar straks even naar kijken.

Back