Kak, dit komt weer sneller dan ik dacht. Ik weet niet of ik het ga halen dit jaar..
Gewoon meedoen hoor. Zet nog even wat in elkaar! Een spontane jam is ook prima..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kak, dit komt weer sneller dan ik dacht. Ik weet niet of ik het ga halen dit jaar..

Gewoon doen, het hoeft ook helemaal niet perfect te zijnKak, dit komt weer sneller dan ik dacht. Ik weet niet of ik het ga halen dit jaar..
I can come an end maar... : 

Ik ben vorige week ook aan iets begonnen en denk er heel stiekem aan om weer eens mee te doen.. maar dan.. twijfel.. keuzes.. afwegen.. nog een edit.. weer terug naar een oude edit.. En oops.. ik hoor een zanglijn?? moet ik echt gaan zingen.. OMG??
Vorige week een paar coupletjes en iets als een chorus ingezongen en even gedeeld met @Disharmonic. Hij heeft me bij een aantal dingen al verbeterd.I can come an end maar... :
Zojuist het derde en laatste couplet en refrein afgemaakt.. u hoort misschien nog van me..
I can come an end (ik ga het gewoon zo houden.. Hahaha)
I got the stuff, pretty much everything I need
To make a song, to record a melody
When I was young I thought this would come easily
But now I find myself in misery
Too many choices, should I add another "lead"?
And if it doesn't work, it might need a tweak
Too little time, I need that manual right here
Far from finishing, I'm not even near
Chorus:
Why am I in doubt when no one will probably ever hear
Choices I made, Choices forsaken, it just never will be clear
Start again that melody, I think it fits really here
Perhaps this song even never reach anybody's ears
Verse 3:
I don't want to be a soundtender no more
Just want to sing my song, that melody I've scored
I can't spend more time on features to explore
It's taking way too long, and time is running short
Chorus 2:
Why am I in doubt when no one probably will ever hear
a Choice I make is the course I will take, it's so obvious and clear
Start again that melody, I don't care it's the same repeat
Perhaps by that it keeps playing ( of ringing??) in your mind and ears

Een welbekend gevalletje "writers block" maar akkoordenschema's staan bij deze maar vast.. anders gaat het nooit goedkomenBen benieuwd naar het resultaat.

Ehm.. strijken??ik zou hier en daar nog n woordje strijken (meestal op t eind vd zin) en laat maar komen![]()

Jij ook! Ben benieuwd naar je track.Net ingezonden, iedereen succes!
(misschien volgend jaar)
).Nou, ik ben er eindelijk klaar mee.. letterlijk en figuurlijk.. nu alleen nog even inzingen.. En de muziek verder polijsten..polijsten dan![]()

Trek er maar rustig een paar dagen voor uit.. helemaal als je in de topics gaat reageren / feedback geven.. dan zit je tussen de Kerst en de rest van het jaar onder de pannen..hartstikke leuk zo'n forum contest.
heb als first-timer en forum/synth-newbie dus ook een track ingezonden (ik schaam me nergens voor).
Ik kijk ook uit naar de inzendingen van de rest heb zin in een dagje inzendingen beluisteren.

thanks voor de tip. Meerdere nummers zo goed als klaar, maar ben ben er ook ff klaar mee dus geen zin om af te maken voor de contest. Maarrrrrr helemaal aan het begin van het jaar een spontane hele spacy jam opgenomen. Gelukkig met de synths apart van de drums opgenomen, de drums zelf helaas niet... anyway, toch erg leuk om alsnog tijd in de steken om te mixen en te kijken wat ik nog extra uit de drums kon halen. Oftewel, toch een inzendingEen spontane jam is ook prima..