Ik sinds afgelopen vrijdag wel weer. Een zo goed als nieuwe Philips, voor 35 euro. Klinkt goed en werkt razendsnel
Zeker wel. Ik vind die eerste cd's van In Trance We Trust te gek. Als ik die op CD tegenkom, koop ik ze. Heb hier ook een dubbelaar van Bonzai liggen, dat was een van mijn eerste cd's 30 jaar terug ofzo. Die mag gewoon niet weg
Dat heb ik dus ook. Als ik een apparaat met wifi heb, ben ik snel afgeleid. Mail, Instagram, Synthforum, ander album dat misschien nét wat leuker klinkt. Bij een CD luister ik het album van begin tot eind, omdat ik geen zin heb om op te staan...
Dat is gewoon jeugdsentiment? Rave the City had mijn buurjongen destijds. Wat een herrie!
Wow, ziet er gaaf uit! LP's zijn toch veel leuker dan streams.
Ik betaal meestal tussen de 2 en 5 euro. Bij een plaatselijke muziekwinkel 3 cd's voor 10 euro. Die zijn dan in bijna perfecte staat.
LP's zijn booming, begreep ik. CD's ook weer in opkomst, volgens de meneer van Plaatboef in Utrecht.
Juist niet, haha. De duurste was 110 euro en het model dat ik meenam 35 euro. Ik hoorde het 'romige laag' niet
Dat merk ik ook bij de Kringloopwinkels in mijn woonplaats. Je ziet wel meteen wat veel verkocht is vroeger. Vanessa Mae, Wet Wet Wet, altijd en over Alanis Morissette en - voor den Ollanders - BZN, Jan Smit, René Froger en Jan Vayne.
Mocht iemand die aandrang voelen, stuur me dan vooraf even een DM