Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had grappig geweest als die in een ander hoesje zat.. #rickrollMèt picture disc. Slick. (Kringloop)
Bekijk bijlage 3871818
De helft van ons aanbod is muziek, de andere helft bestaat uit kleren, boeken, graphic novels en andere dingen uit de popcultuur.
Leuk, morgen ff langs gaan.![]()
Comeback van muziekzaak compleet: Britse keten breidt uit in Nederland
HMV begint een tweede zaak in Nederland. De Britse keten opent een winkel in hartje Amsterdam naast het pand waarin megastore Fame Music vele jaren zat.nos.nl
Volgende week zaterdag en zondag 11-12 april 2026 is weer een mega grote platen & CD beurs in de Brabanthallen in Den Bosch. Daar ga je wel wat meer zien dan een paar honderd. Eerder een paar tienduizenden tot een paar honderdduizend.Even een vraag uit nieuwsgierigheid.
Ik koop de laatste tijd weer fanatiek cd'tjes en die vind ik bij Kringloopwinkels en muziekwinkels. Daar staan er dan een enkele honderden, maar er moeten er nog veel en veel meer zijn in de wereld. Wat is daarmee gebeurd? Staan die bij mensen op zolder? Ergens in een verlaten magazijn? Of gooiden mensen die gewoon weg?
Vinyl kun je volgens mij omsmelten, toch? Maar wat doe je met oude cd's? En wat deden platenmaatschappijen vroeger als een album hopeloos flopte en ze er al honderdduizenden van geperst hadden?
Ik vroeg het me zomaar even af![]()
Mis je niet ook Synthesizer Greatest Volume 7? https://www.discogs.com/release/1481185-Ed-Starink-Synthesizer-Greatest-Volume-7 alleen in Spanje uitgebrachtIk mis eigenlijk alleen nog die tweede van Starinks klassieke bewerkingen...
Bekijk bijlage 3871206

Ja, ik kwam er recent achter dat die bestond. Nog nooit gezien, niet zo gek als die alleen in Spanje is uitgebracht.Mis je niet ook Synthesizer Greatest Volume 7? Ed Starink - Synthesizer Greatest Volume 7 alleen in Spanje uitgebracht
Ik heb pakembeet 1700 "LP's", Trance, Techno, House en (Early) Hardcore ('t grootste gedeelte) en een stapeltje "echte muziek" zoals mijn pa altijd zei (Fleetwood Mac, Hendrix, Beach Boys, CCR etc).