krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Jazeker en helemaal sinds de dagen van multimedia en social media.Succes is maar iets raars.. een illusie die door je fans in stand wordt gehouden ofzo.. en daar moet je ook mee om kunnen gaan. Met beiden benen op de grond blijven staan.
Het ene moment werkt iemand idd in een restaurant of een groentewinkel en een maand later is het een gekkenhuis....
Paul McCartney vertelde wel in een interview dat de mensen die Paul McCartney de Beatles kennen een ander persoon is dan hij die op dit moment geïnterviewed wordt, dat zijn twee verschillende mensen.
Dat doet ie alleen maar uit zelfbescherming zodat hij niet in de hype gaat geloven die de wereld om hem heen hem continue voorspiegelt.
Ik denk dat mensen die supergetalenteerd zijn ook een ontzettende drive hebben om de hele tijd met datgene wat ze zo goed afgaat mee bezig te zijn, het is een vrijheid die ze alleen via dat medium kunnen ervaren en tegelijkertijd is het een verslaving alleen moet je oppassen dat het je niet volledig overneemt want je kan er aan onderdoor gaan.Talent is ook iets wat ontplooit moet worden. Er zijn zoveel mensen die zingen of een kunstje kunnen maar het vergt heel veel discipline om door te gaan en dromen te blijven houden en je te blijven ontwikkelen.. ondanks dat je misschien niet ontdekt wordt of het niet meer gewaardeerd wordt. Waar doe je het dan voor??
Wat mij wel 'ns is opgevalen is dat die multitalenten ook vaak zo goed zijn in andere disciplines, neem nou bijv Sammy Davis, speelde ik weet niet hoeveel instrumenten maar was ook een geweldig zanger en tapdancer, hij kon ook heel goed andere crooners imiteren.
Wat velen niet weten is dat hij ook een hele goede gunslinger was en oa samen met Jerry Lewis (ook zo'n multitalent) streed om de eerste plaats bij de jaarlijkse wedstrijden, vaak zijn ze ook goed in goochelen bijv, hier Sammy als gunslinger;