sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
Lijkt me duidelijk:
Degene die dit jaar de synthforum contest wint
Degene die dit jaar de synthforum contest wint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind persoonlijk van niet.@Disharmonic Als iemand goede muzikale ideeën heeft en met een DAW geweldige tracks maakt, is de maker van die tracks dan wel of geen muzikant?
Ik vind persoonlijk van niet.
Een muziekant is iemand die de taal van muziek beheerst en kan samen spelen met andere muziekanten.
Dat neemt niet weg dat er ook heel creatieve producers bestaan. Sommige producers zijn ook muziekant somige niet of niet meer.
Idd. Ik zeg dat vanuit mijn ervaring.Er zijn mensen die muzikaal heel creatief zijn, instrumenten beheersen en in hun eentje complete producties maken. Mensen die dat solo goed kunnen, maar niet met anderen. Ondanks dat ze creatief zijn, goed kunnen spelen en produceren wil je dan echt beweren dat het dan toch geen muzikanten zijn?
Idd. Ik zeg dat vanuit mijn ervaring.
Muziekaal zijn staat los van het muziekant zijn.Vanuit jouw ervaring, maar iedereen is anders. Er zijn mensen op het autisme-spectrum die heel muzikaal zijn, goed kunnen spelen en in hun eentje produceren.

ik kan zo een lijst van 50 goede muziekanten bedenken.
Niemand is de 'beste'.
De vraag is meer van wie ben je het meest fan? Ik vind K3 echt tof om te kijken zonder geluid dan. Al hoewel die "regenboog track" het ik al 1000 x moeten aanhoren.

Toevallig dat je die noemt, die heeft een bijzondere connectie met Danny gatton die ik eerder postte, dat was z'n gitaarleraar toen Joe nog een jochie was.Gitaristen Joe Bonamassa (ook kwa zang) en Luca Turilli (ziek snelle powermetal solo's) maken op mij ook altijd indruk.
Dit is ook 1 van mijn favorieten van dit moment, heerlijk gitaarspel, wie zou Gary Moore dan nog missen (ikke).Gitaristen Joe Bonamassa (ook kwa zang)
Iedereen kijkt daar anders tegenaan natuurlijk maar ik vind wel het muzikanten en het is niet aan ieder gegeven om ook sociaal bedreven te zijn.Er zijn mensen op het autisme-spectrum die heel muzikaal zijn, goed kunnen spelen en in hun eentje produceren. Met anderen lukt dat niet, voordat ze zich door alle sociale conventies heen hebben moeten worstelen die niks met muziek hebben te maken om überhaupt iets met anderen te kunnen dien zijn ze leeg en komen niet meer toe aan het musiceren. Maar solo lukt het wel en zijn ze creatief, spelen goed en maken producties. Het zijn dan evengoed muzikanten.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik vind dat complete onzin, sterker nog.. Ik vind het nog knapper en puurder als men zelf de aanleg heeft en als de muziek rechtstreeks uit een persoon komt, dan als er input en aanvulling van anderen nodig is. De echte pure muziek komt wat mij betreft dan vaker uit singer-songwriters dan uit bandjes.Op mij komt het over als een volstrekt willekeurige eis dat men zich pas een muzikant zou mogen noemen als men ook in een band kan spelen. Dat is net zo kortzichtig als iedereen als muzikant afwijzen die geen notenschrift kan lezen.
Ik vind het nog knapper en puurder als men zelf de aanleg heeft en als de muziek rechtstreeks uit een persoon komt, dan als er input en aanvulling van anderen nodig is. De echte pure muziek komt wat mij betreft dan vaker uit singer-songwriters dan uit bandjes.
Zoiets als deze 2? Over levende legendes gesproken..Mij lijkt me een duo wel wat.

Het gaat hier toch om levende artiesten?Dead Can Dance komt in me op