Gaat het wel goed met me?

Grumble

Happy Nerding
We zijn nu een klein weekje met de camper in Normandië aan het toeren en ik mis noch mijn synthesizer, noch mijn soldeerbout et al….
Wat de vraag doet rijzen: Gaat het wel goed met mij? 🤔
171BCEAB-7CD0-4AF6-8B5E-802790D75F41.jpeg

Misschien gaat het nu eindelijk goed met je 😁

Fijne vakantie verder!

Ik word er stil van

Er zijn in Normandië toch wel vele plekjes waar je je synths even zou moeten kunnen vergeten, ik was er vorige maand, geen seconde mijn synths gemist.

Veules les Roses, Étretat, Yport, Le Tréport, Ault, Saint Valery sur Somme zijn schitterende kustplaatsen. Ik zou nog eens even goed rondkijken daar. :)

We staan nu in Le Treport.
Wel een volle camperplaats van het type waar we juist NIET van houden, maar je moet toch wat als alle leuke plekjes met een balk op 2 meter hoogte is afgesloten voor campers?

Oh en ik schreef juist dat ik het NIET mis?☝🏻😁

Dat is het probleem met kamperen met de camper tegenwoordig, iedereen heeft er een. Ik was er vorige maand voor het eerst in 15 jaar, toen kon ik overal gaan staan voor niks, da's nu wel anders idd.

Er zijn in Normandië toch wel vele plekjes waar je je synths even zou moeten kunnen vergeten, ik was er vorige maand, geen seconde mijn synths gemist.

Veules les Roses, Étretat, Yport, Le Tréport, Ault, Saint Valery sur Somme zijn schitterende kustplaatsen. Ik zou nog eens even goed rondkijken daar. :)
Ook Villerville (Tigreville) waar de beroemde film Un Singe En Hiver met Jean-Paul Belmondo en Jean Gabin deels werd gedraaid. 👍

Cheers,
Exo. :mega:

Zuid Frankrijk momenteel, omgeving Béziers. Mooi hoor.
Huisje, zwembadje, met vriendin en onze kleine.
Zolang het mooi weer is, mis ik niets van thuis. Maar bij slecht weer... nou zet mij dan maar in mn studiootje. Je kunt wel boekjes gaan lezen of musea ofzo bezoeken maar dat is toch oersaai eigenlijk. :D

Back