Steeds blijer?

Freakydile

I used to be a snaredrum
Ik schrok me net even een hoedje, kan hij nog blijer? Bijna meme-waardig. Leuke inspirerende gast overigens...

Wil hem eens live aan het werk horen.

1696181734135.png

Vast. Zijn lijst Patreons al eens zien aftitelen? Als je zoiets als beroep kan doen met 2 vingers in je neus

Deleted massage.

Vast. Zijn lijst Patreons al eens zien aftitelen? Als je zoiets als beroep kan doen met 2 vingers in je neus
Ja, daar kan het misschien aan liggen. Ik probeer me een nog blijere versie in te beelden, maar dan kom ik in de buurt van een zwart gat.

Ik gun het hem van harte, maar letterlijk elke video is hem een paar esoterische noten op een vage synth spelen en moeilijk kijken :D
Ik moet eerlijk bekennen dat toen ik lid werd van het forum ik nog zeer hard trance bonkte in reason, maar dat ik doorheen de jaren,
en zéker na de lockdown meer dan ooit Ambient luister en maak... Ik zie mezelf nog raar kijken als ik op Limewire of Napster Brian Eno
hoorde.

Nu: Het helpt me Ambient te maken als ik planten op mijn speakers zet, en meer nog, de "ik moet poepen, maar hij doet het niet look" op mijn gezicht ets.

Om de één of andere vage reden is dat wat hot knobs voor andere stijlen is...

Wie is dit dan, wat doet hij en waar kunnen we hem vinden?

Hainbach is een Berlijner die me toch wel wat van zijn tapes heeft laten kopen, ongewild... Cassettes... Zalig om in de auto te draaien...

Toen hij in NL was, zag ik het helaas te laat. Landfill Totems is een - vind ik - machtige LP met "muziek" gemaakt met zijn lab instrumenten die
hij onlangs heeft weggeschonken...

Ik heb niet zoveel met Hainbach, maar hij zoekt wel altijd lekker obscure instrumenten op/uit.

Waar is de tijd toen ie nog wat deed met de prulletjes van koma en walkmans

Waar is de tijd toen ie nog wat deed met de prulletjes van koma en walkmans
Het simpelere werk heb ik altijd geapprecieerd. Cassettes komen van hem niet zo vaak meer uit,
maar soms nog wel eens... De Landfill Totems kwamen voor mij mooi op tijd, zo in de pandemie...

Helaas is het wel zo, dat wat mensen als hij soms tonen, dan in 1 keer skyrocketten qua prijs...

De downside van YouTube.

...Landfill Totems is een - vind ik - machtige LP met "muziek" gemaakt met zijn lab instrumenten die
hij onlangs heeft weggeschonken...

Deze topper werd twee jaar eerder opgenomen

Geen seconde getwijfeld en de vinyl net gekocht. Dit is zo fijn om te luisteren... Thanks for the tip!!!

Back