Nightly Build
Go for what you know
Weer een nieuwe klaar. In dezelfde stijl als mijn laatste release alleen dan zonder de tempowisseling.
Ik hoor graag meningen en verbeterpuntjes:
Ik hoor graag meningen en verbeterpuntjes:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vind hem nu een beetje te afwisselend, maar als ik hem misschien meer luister, is het weer aangenaam.Er is iets met het geheel van de mix waar ik niet goed de vinger op kan leggen. Het komt me iets te hard (of wellicht te statisch) over. De productie zelf is goed, en de stem vind ik een fijne toevoeging. Wellicht is het een track die met een live band beter uit de voeten komt. Dan zie ik mezelf wel ergens in zuid Amerika op een terras bij het strand zitten, waar de band deze muziek te gehoren brengt.
Mooie drumcomputer, bas en zang. Mag ik vragen wat die drums zijn? Die klinken op een superfijne manier lekker "karton/plat".

Je vraagt om verbeterpuntjes. Die zitten wat mij betreft enkel in de mix. Je kan wat diepgang bereiken door sommige mid-hoge geluiden (organs en rhodes bijvoorbeeld) wat meer reverb te geven en dieper naar achteren te gooien in de mix (niet zachter zetten), als contrast tegen die heerlijk botte drums. En sowieso wat meer 't stereo-veld verbreden. Je kunt ook sommige lead-instrumenten continue laten pannen, zodat het gaat ronddraaien in je hoofd, wat wel bij de groove past.
Verder met plezier naar geluisterd!