Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moet je wel toevallig instrumenten hebben met VESA stijl gaten in de bodem. Voor zover ik weet hebben de kleine Elektrons (digitakt/tone/syntakt) die gaten precies goed zitten al moet je wel oppassen dat je geen te lange schroeven indraait.Gisteren bij Ikea kwam ik een monitor/laptoparm (voor weinig) tegen. Misschien is de laptoparm wel geschikt voor kleinere instrumenten en kan ruimte bespaard worden
Dat is al heel lang bekend, ook bij mensen die hobby datacenters (ook 19") hebben: LackRack - Eth0Wikihet lack tafeltje is precies 19" en daar past prima zo'n B2600 in.
Zelfde als de Ikea Bräda laptop stands
Wil dat een beetje dan? Ik heb ook ooit zo'n ding aangeschaft (kostte inderdaad geen drol), maar vind 'm een beetje teveel flexen om lekker op pads te tikken en ook niet echt fijn voor Elektron stijl indruk-encoders.Daar heb ik mijn MPC op staan...
Wil dat een beetje dan?
ik zie de zuurheid van de toon maar even door de vingers door hoe leuk je link is met al die mooie homelabs. De mensen van Eth0 waren érg gezellig op WHY2025, en ik geloof dat ze er zelf ook eent LACKRACK mee hadden. M'n patchkabel "oplossing" heb ik nog niet gezien op de foto's echter. Zoiets zou ook voor de RJ45 kabels niet misstaanDat is al heel lang bekend, ook bij mensen die hobby datacenters (ook 19") hebben: LackRack - Eth0Wiki

Grappig, ik heb dat dus ook met mijn 707, maar dan in combinatie met een officiële K&M stand. De 707 kan qua vorm inderdaad niet zo goed om gaan met bepaalde ronde hoeken.ik ben fan van de ikea Brada - ik denk dat ik er 4 heb of zo... maar onlangs flikkerde mijn tr 707 er uit naar beneden. Die hoek is nl te rond (of ongelukkig in combi met de tr 707) en de opstaande kant bleek niet hoog genoeg...