Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik heb het virus zeker te pakken. Maar misschien heb je gezien dat ik ook al vrij veel hier te koop heb gezet. Ik wil maximaal 2x140HP.@MstrFX heb je niet gewoon het eurorack virus te pakken? Krijg je onderhand geen hoofdpijn van al dat geld verspillen?
Haha, vooral geen flesje wijn openen en googelen naar mogelijkhedenDat worden weer wilde dromen vannacht,hopen dat ik m’n creditcard morgen niet vinden kan
Nou ik ben er nog niet uit. Zijn hier medegebruikers van de Stonk?Interessant ding, wist niet dat deze bestond, had ik misschien ook wel willen hebben maar is niet makkelijk te koop in Europa, Modular Square in Frankrijk heeft 'm en zag een tweedehandse maar dan moet je naar Duitsland of hopen dat de deal oké is; Stonk - Tesseract - Eurorack
Ik zie net tot mijn schrik dat mijn patch kabels regelmatig volop over de locatie heen hangen waar ik de joystick gepland had. Vandaar mijn vraag: wat is de ideale plaats in je Eurorack voor een joystick?