Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh da's een mooie dat je voor 3 kanalen een Xy kan instellen, handig!Ik zou nu voor de Erica kiezen die 3 x XY kan opnemen. En dan de veren / springs eruit halen is mijn voorkeur.
Je hoeft bij Erica geen springs eruit te halen want ze zitten er niet in en ze nemen 4x x/y opIk heb er 3 zou niet zonder kunnen. Ik zou nu voor de Erica kiezen die 3 x XY kan opnemen. En dan de veren / springs eruit halen is mijn voorkeur.
Bij mij geen enkel probleem, 2x 104 hp case, wel joystick die niet zelf centreertMogelijk lees ik over het antwoord heen, maar ik vraag mij nog af of een gevuld rack voldoende gewicht heeft om gewiebel aan een Joystick te weerstaan zonder te verschuiven of te kantelen...
Waarom post je die nu, gevaarlijk dit soort dingen.Ik zou nu voor de Erica kiezen die 3 x XY kan opnemen.

Ik gebruik de Erica Joystick, ben er zeer tevreden over, gebruik 'm voor quadrafonisch te "pannen"
Geen enkel probleem.maar ik vraag mij nog af of een gevuld rack voldoende gewicht heeft om gewiebel aan een Joystick te weerstaan zonder te verschuiven of te kantelen...
Toch gekocht... heeel veel joy.. Maar ik mis een cv input.. voor iets van quantisatie.. iemand een tip. Breakout box. Hack?Mij ontgaat echt alle joy als ik de prijs van die Erica stick zie.
Als je na wat maten an weer op manual overgaat dan gaat dat heel smooth, als je daarna na een ander channel gaat dan doet ie niets voor je weer met je joystick op die positie bent waar je op dat channel geeindigt was en niet een plotse overgang dan gaat ie toch goed of mis ik iets, wat wil je dan precies met die quantizer?Maar ik mis een cv input.. voor iets van quantisatie..