ik lees nieuw speelgoedDeze ruimtebesparing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik lees nieuw speelgoedDeze ruimtebesparing
Valt helaas tegen, er is niet echt ruimte vrij voor nieuwe dingen maar meer dat alles nu meer ademruimte heeft.ik lees nieuw speelgoed
Welke synths ga je kopen van de opbrengstDat doe ik met de hardware momenteel. Heb vorige week de studio helemaal omgegooid en opnieuw opgebouwd en het hele rack digitale synths is eruit (zie mijn advertenties in de markplaats map op dit forum en op marktplaats.nl). Deze ruimtebesparing heeft geleid tot een veel prettigere opstelling dat ook weer bijdraagt aan focus en werkplezier.
Is dat iets met boten of zo?oooh ja superbooth.... helemaal vergeten.

Er is ook wel outboard met recall. Bettermaker bijvoorbeeld.Ik hou een paar dingen idd, REV2, Novation Nova Desktop, geluidskaart, VC340, zoiets.
Verder idd alles met software doen, hoewel ik moet zeggen dat de sound van mijn outboard gear belachelijk goed is, het doet echt veel met goeds de sound met weinig moeite.
De Tegeler EQP1 weet van een duffe kick sample een heel mooie kick te maken (staat ie ook bekend om maar is dus ook echt zo) moet nog zien dat me dat met software ook zo makkelijk lukt. En dat SSL spul. Yummie.
Maar ja, ik mis total recall.
Al eens naar de softube console gekeken? Fijne werkwijzeIk hou een paar dingen idd, REV2, Novation Nova Desktop, geluidskaart, VC340, zoiets.
Verder idd alles met software doen, hoewel ik moet zeggen dat de sound van mijn outboard gear belachelijk goed is, het doet echt veel met goeds de sound met weinig moeite.
De Tegeler EQP1 weet van een duffe kick sample een heel mooie kick te maken (staat ie ook bekend om maar is dus ook echt zo) moet nog zien dat me dat met software ook zo makkelijk lukt. En dat SSL spul. Yummie.
Maar ja, ik mis total recall.
. Geen idee hoe de software clones zich meten met de real deal, maar werkt iig erg fijn met de mk3 hardware. Daarnaast komt er binnenkort ook een nieuwe fader aan, waarmee het helemaal een mooie set wordt.