metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Misschien kan jij het ons haarfijn uitleggen en vertellen?JULLIE HEBBEN VOLGENS MIJ GEEN IDEE WAT ER AAN KOMT MET AI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien kan jij het ons haarfijn uitleggen en vertellen?JULLIE HEBBEN VOLGENS MIJ GEEN IDEE WAT ER AAN KOMT MET AI
Dit was indertijd een verkiezing voor de beste singer/songwriter van Nederland, dan krijg je singer/songwriter materiaal, da's niet zo vreemd denk ik?veels te sing a song writer achtig
Nu we het over toch over talent en programma's daarover hebben.. Iemand dit gezien??

Niets aan gemist idd.Nope, en ik kan eerlijk gezegd ook geen enkele reden bedenken om daar verandering in te willen brengen.
![]()

Ik vind al die trash tv nu al niet interessant.AI is vast in staat om dit allemaal te generen, maar is het dan ook nog interessant?

Of juist wel… ik heb altijd al willen zien hoe Morpheus gespeeld word door Will Smith als hij had ingestemd met deze rol. Was BTTF echt zo slecht geweest als Erik Stoltz Marty zou hebben gespeeld of hoe zou Sly het doen als The Terminator.AI gaat de hele entertainment industrie overnemen. Wat de gevolgen voor ons gaan zijn weet ik niet maar het ziet er niet goed uit
Als je de reakties de afgelopen tijd een beetje hebt gevolgd dan weet je dat vrijwel iedereen het idee van een prompt intoetsen en hup daar is een track absoluut niet ziet zitten.Ik denk hier wat leden te zien die ook dat idealistische hebben dat dit niet "hoort".
Hier nog een IT'er!Wel grappig ik ben IT-er maar hobbymatig ben ik echt bezig om de computer zoveel als het kan uit mijn flow te verbannen. Nu lukt dat voor sequencen en opname helaas nog niet maar ik ga al heel lang niet meer mee met het kopen van vst's en updates van DAW's. Het is nooit goed genoeg. Mezelf voorgenomen minder te gaan programmeren in de piano roll en alles ( drumstel, gitaren, synths, rhodes etc..) als audio op te nemen. Gevolg is dat je veel muzikaler bezig bent en andere keuzes maakt. Je commit je echt aan een sound of melodie.
Wat heeft dit nu te maken met a.i. ?
Ik heb altijd een beetje dat ik alles zelf moet doen met muziek, daarom zal ik ook nooit slagen als artiest. Te idealistisch. Daarom zal a.i. ook bij niet werken. Voelt als valsspelen.
Dat is trouwens wel iets van de laatste jaren. (Ik heb me helemaal suf gesampled, zie mijn inzendingen synthforum contest) Uiteindelijk begon me dat wat tegen te staan omdat het meer als repititief programmeren voelde dan muziek maken. Hoe dan ook zullen er een hoop mensen geen moeite mee hebben om a.i. in te zetten en dat is prima. Ik denk hier wat leden te zien die ook dat idealistische hebben dat dit niet "hoort".

Deze techniek staat nog in de kinderschoenen, dat gaat echt wel een stuk beter worden de komende tijd. Zie bijvoorbeeld hoe ver images en video genereren gekomen zijn in de afgelopen 2-3 jaar.Ik heb zelf nog nooit een door AI gegeneerd stuk muziek gehoord dat niet plastic klonk, of met artifacts die een beetje getraind oor er makkelijk uit kan halen.