MacGyverGear
midi-life crisis
Ik vind al die trash tv nu al niet interessant.
En jij bent? Geen zanger waarschijnlijk
maar zie het als sport. Een stem is een spier. Alleen door training kan je prestaties vergroten (bereik, uithoudingsvermogen, zuiverheid etc). Dezelfde moeite die een sporter doet om een wereldrecord te vestigen. Dat is wat ik probeer te zeggen. Daar zal AI nooit een eind aan maken omdat er geen prestatie geleverd wordt.Waar ik wel een beetje benieuwd naar ben.. Nieuw materiaal van overleden artiesten, en dan vooral de kwaliteit bij gebruik van AI. Ik hoorde onlangs iets over de 'Elvis Evolution' in London. groot uitgemeten met gebruik van AI en Hologram.. Fans betaalden 300 pond, en waren niet echt tevreden. Een klein momentje dat Elvis geprojecteerd werd. Een look-a-like die ging dansen en er niet echt op leek., geuren die aan de King zouden moeten herinneren (parfums) etc.. Maar sommige mensen betalen graag wat extra om iets te zien van hun idool. En misschien dan ook met nieuw AI gegereerd geluid en beeldmateriaal??
De video hieronder is zo te zien ook gewoon projectie (op doorzichtig gaas, glas), is geen 3d.