flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Dat lijkt me wel tof om met je voeten te bassen en tegelijk gitaar te spelen en zingen...
Wat is dat voor pedaal ? merk, type?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey Flyweight, dit pedaal is een Studiologic MP113 er is ook een 17 noten variant: MP117Dat lijkt me wel tof om met je voeten te bassen en tegelijk gitaar te spelen en zingen...

Wat er weleens wordt vergeten is, dat een instrument of een stuk gear een stuk gereedschap is om een muzikaal doel te verwezenlijken.Ben nog nooit zo productief geweest en bezig om een voorraadje production/library music aan te leggen in diverse genres.
Vooral Omnisphere en ook de Novation Summit worden veel gebruikt, naast diverse libraries.
Vind het leuk om te doen. Oké, je maakt muziek voor een bepaald doel en niet volledig naar eigen smaak, maar kan er toch m'n ei in kwijt qua creativiteit. Begonnen aan een cinematic ambient album dat zal worden uitgebracht bij een publisher.
En dan hopen dat er iets gebruikt gaat worden voor TV. Vervolgens nog veeeel meer maken en wie weet hou ik er dan op termijn nog eens een leuk zakcentje aan over. Zou wel cool zijn. (totdat AI de markt overneemt maar dat moet ik nog zien)

Nou, dat werkt dus helemaal top. Oplaadbare batterijen in de SP, iPhone aan de USB-C en meteen audio in vanuit Spotify etc, met Koala direct twee weg controlling en sounds uitwisselen, dit is toch wel indrukwekkend.Ik ga een paar dagen weg dus ik heb een bescheiden portable productieset van SP-404 mk II, iPad & iPhone, powerbank/batterijen, verbindingskabels voor sample bronnen en Koala integratie en koptelefoon+reisspeaker ingepakt. Goede kans dat ik er niet aan toekom, maar hopelijk kan ik echt eens een serieuze deep dive in de SP/Koala combi doen.
Dat klinkt lekker Kobuz! Je moet je ook nooit laten vertellen door marketing of public dat synth XYX genre-specifiek is. Dat is een hoop onzin en wijst vaker meer naar de beperkingen in creativiteit (zowel in denken als werken) van anderen.Wel heerlijk weg spacen op twee akkoordjes met de RotDAM preset op de Virus B van @robpapen (als ik me niet vergis). Leuk voor hardcore stabs, maar dit klinkt ook lekkerrrrr. Met ableton delay en valhalla reverb.
Bekijk bijlage 3849905
De wolken zou zo in een act kunnen van een toneelstuk/theatervoorstellingMijn UB-Xa is binnen van vanmiddag had ik tijd om een track (liedje) te maken en zelfs nog een demootje voor een tweede track in elkaar te flansen. Behalve de drums komt alles uit de UB-Xa... super lekkere synth. Klinkt echt moddervet...
De Wolken:
Bekijk bijlage 3849929
Demo:
Bekijk bijlage 3849930