Yup, in dit geval dus de eerste Wavestation keys, niet de EX etc. Kan ook "original gangster" betekenen, maar daar ben ik niet cool genoeg voorDomme vraag. waar staat OG voor? is dat OriGineel?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yup, in dit geval dus de eerste Wavestation keys, niet de EX etc. Kan ook "original gangster" betekenen, maar daar ben ik niet cool genoeg voorDomme vraag. waar staat OG voor? is dat OriGineel?

LFO heb ik wel maar dat gebruik ik hier nietTenzij ik de functionaliteit van jouw setup niet helemaal snap, kan dit volgens mij ook met 2 VCA's, een LFO of andere CV bron en een inverter.
Original Gangsta idd, zoals @klinkske al zei.Domme vraag. waar staat OG voor? is dat OriGineel?
Mja, ik ben nog wat zuur over m'n..ehm EX. Ik heb de Wavestation nieuw gekocht ooit, bij Servaas in Den Haag. 3600 gulden, mijn vader stond garant voor de lening. Later de EX erin laten zetten, 900 gulden geloof ik. Maar niet voordat ik eerder mijn waslijstje analoog heb verkocht. En daar ga ik de EX gewoon de schuld van geven want zo hoort dat. Twee jaar terug een niet-EX gekocht voor 200 euro, die kan nu tegen m'n Wavestate aanzeiken ; - )Mkay, bij mij staat er EX op, lig daar niet echt wakker van. speel er wel vaak op maar meestal presetjes zappen.
Er staan enorm veel toffe patch banken online.
Heb gelijkaardige dingen gedaan, maar dan aantal jaren ervoor dan met Yamaha FM spullen.Mja, ik ben nog wat zuur over m'n..ehm EX. Ik heb de Wavestation nieuw gekocht ooit, bij Servaas in Den Haag. 3600 gulden, mijn vader stond garant voor de lening. Later de EX erin laten zetten, 900 gulden geloof ik. Maar niet voordat ik eerder mijn waslijstje analoog heb verkocht. En daar ga ik de EX gewoon de schuld van geven want zo hoort dat. Twee jaar terug een niet-EX gekocht voor 200 euro, die kan nu tegen m'n Wavestate aanzeiken ; - )
Beterschap!Fucking Corona onder t gezin mezelf incl. Dus kan deze week alle kanten uit... Van niks tot elke dag...

Ai, heel veel sterkte en beterschap!Fucking Corona onder t gezin mezelf incl. Dus kan deze week alle kanten uit... Van niks tot elke dag...
Vanmorgen alle hens aan dek met die kutregen want de kelder alarmen gingen af, de pompen deden hun werk. En Klinkske de smos.
Vanavond een YT Ludowic inspired setup, nog niet getest of geprogrammed, enkel klaarzetten en al wat aansluiten. Hopelijk morgen wat jammen.
2 MS10's; DX voor drums, 2 tape delays, kenton 2000 voor clock en midi - => gate naar de MS jes en de rest woont daar in dat rek, we zien wel wat er nog bij komt en of t ergens heen gaat. Ik moet alles nog instellen en proggen. Leerzaam
De attente kijker ziet een monotron delay met mods.
Vette shit

Heb corona dus lig momenteel in de zetel te niksen. Al gans de week zowat. Ivm de cirklon: hij kreeg een nieuwe batterij en een verse firmware deze week en heb m aangesloten en ingesteld zodat de korgs luisteren en de dx sync start. Dat was t dan. Ik wil elke dag verder doen maar wie weet vanavond morgen of dit weekend eindelijk wat energie.Dikke setup zo, nog wat uit gekomen? En hoe bevalt de Cirklon? Inmiddels beetje vrienden mee?
Vette shit![]()