Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Zoals altijd weer meer werk dan gehoopt/verwacht (niet geholpen door feestdagenverplichtingen en -brakheid), maar het is klaar.

1735315183920.png

Hopelijk kan ik hier even mee vooruit :D

Mmijn studio is een totale puinhoop als gevolg van een perfect storm aan activiteiten. Voorlopig dus geen muziek maken. Wel heeeel mooie apparaten aan het testen voor een kennis.

geen idee wat ik aan t doen ben maar ik trig (of beter de cirklon) de S612 en S700 wat zelf ingesproken vocals inspired door 'the naked gun' tekst en dat in combi met de eerder dx7 808 (en de dx200 en de K2000R en de korg TR) en shizzle brengt me wel heel erg in de maffe 80's. REALLY COOL

lekker heel die GForce Linndrum en DMX leegtrekken met al die soundjes via Autosampler in Logic en dan weer in Atlas/Tal Drum laden na een normalize actie in dBPoweramp. Ik vind 100 tracks alleen voor drums in me project toch een beetje overdreven worden.

Lekker mn eurorack overhoop gehaald en grote herwaardering gekregen voor Phonogene en Clouds (clone).

Vandaag uren aan het noodelen geweest met die nieuwe configuratie
1735755126405.jpeg

Ik heb m'n analog pocket aan ableton gehangen en lekker zitten "jammen"op de push 3.
Uiteindelijk zo'n leuke jam dat ik hem heb opgenomen.

Analog Pocket - Nanoloop
Analog Rytm en wat ableton drumkits voor de drums
Wat zelfgemaakte Wavetable en Operator presets
PianoTeq

eilanden.net/video/media/pop-muziek-in-zeeland-van-de-laatste-vijfentwintig
eilanden.net/video/media/popconcerten
eilanden.net/video/media/disco-dansje

Nog niet veel gedaan. Alvast weer wat terug gevonden van minstens veertig jaar oud.

nieuwe dromerige preset gemaakt
Korg heeft echt wel toffe synthjes.

Deze is met een OpSix, WaveState en Triton gedaan.

Zojuist de K2700 geupdate naar Firmware versie 2.0

Perongeluk gister ontdekt: Er is een bepaald Chorus effect in de Kurzweil; in staat zichzelf te bitcrushen bij het knijpen van de delaytijd. Je komt in een soort Chase Bliss / Red Panda vibe.

Happy accidents zijn leuk 😎👍🏻

Bekijk bijlage 3857089

Klinkt lekker! @Septic
En schattig filmpje @SanderSwi 🐈

Vandaag de officiële uitgave van mijn dubbelalbum Gold. Deze maand zit ik 50 jaar in de muziek, in 1975 eenvoudig begonnen met een elektrisch Magnus orgeltje en een Kazoo en Mondharp.

Bekijk bijlage 3857089

klinkt ook lekker dromerig

Vandaag de officiële uitgave van mijn dubbelalbum Gold. Deze maand zit ik 50 jaar in de muziek, in 1975 eenvoudig begonnen met een elektrisch Magnus orgeltje en een Kazoo en Mondharp.
damn netjes, dan heb ik nog wel even te gaan :P ook al die 50 jaar gespeeld of met pauzes?

Bijna altijd gespeeld en bijna geen pauzes ingelast.

Gforce OB1 bezig met wat retro ambient in de stijl van Eno/Hassel

Eindelijk serieus in de Iridium gedoken en eigen presets gaan maken na vooral tijd gespendeerd te hebben met het beluisteren van de talloze (en veelal matige) presets en de weg vinden in de UI. Wow, wat een synth... Zoveel mogelijkheden maar tegelijkertijd zo toegankelijk. Echt een pareltje dit. Hier ga ik heel veel plezier van hebben.

Back