Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel een flinke CPU hog worden verwacht ik.ja mooi ding, hoop dat ze ook een plug versie ervan maken als ze alle toestellen verkocht hebben aan potentiele kopers en zo dus een grotere markt aanboren als de HW sales gaan afvlakken.
Ik vind hem "hol" klinken, mist de density van de One of Mother-32Vind je? Ik vind het juist een heel erg goede basssynth, en ik heb twee echte Moogs staan.
Als je meer body wil indien het te hol is en het lukt niet met eq,is een simpele truuk doublen,gewoon de track duplicaten en dan de levels van beide tracks wat laten zakken,je kan dan nog van de ene track bepaalde freqs cutten en track level wat boosten ,het geeft een ander resultaat dan je zou klooien op 1 enkel track,meer body dus.alle vst's klinken hol voor mij. de ene minder dan de ander. Dat holle is verder vaak geen probleem. vind zelf de Arturia Easel V het meest analoog klinken.
. Even de stereo opgenomen terwijl ik wat aan het klooien ben. Doordrenkt in de reverb trouwens, das wel lekker zo bij het spacen 
is 2.0.18 een recente update?
helaas zijn nog niet alle bugs gefixed maar het is een grote vooruitgang op 2.0.15 inderdaadJa, 2.0.18 is eind november gepubliceerd. Dit was een bugfix op 2.0.15 die nogal wat vervelende bugs bevat. Die heb ik zelf nooit gebruikt na de klachten op socials.
Op 2.0.18 heb ik geen negatieve berichten gezien in december dus dacht ik, kom op, doen!
Geen spijt van![]()