klinkt een beetje als een recente preset van mij.... die heet "alien nausia" met een reden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
klinkt een beetje als een recente preset van mij.... die heet "alien nausia" met een reden

nog wat verder zitten tweaken aan mijn dreamy voice pad, 2e layer toegevoegt met wat subtiele gefilterde samples voor achter de hoofd wavetable layer
blijkbaar vinden de katten deze patch wel fijn deze keer kwam mijn andere erbij liggen dromen
HeheDie Dark Star Stereo wil ik ook nog![]()

ziet er nice uit netjes gedaan met die power cables over de zijkant zo en veel leuke pedalen volgens mijIk ben bezig om een mijn nieuwe Pedalboard af te bouwen. Met als doel het voorkomen van tone suck en adapter spagetti, en het flexibel kunnen aanpassen van de volgorde, inclusief parallelle schakelingen. Het voedingsgedeelte is klaar en bestaat uit een Cioks DC7 + Cioks 8 expander. Het audio gedeelte is nagenoeg klaar, ik moet nog wat kabeltjes vast maken en sommige zijn te lang. De meeste pedalen zijn aangesloten op 2 Morningstar ML10X stereo switchers. Hiermee kun je via presets de configuratie van je Pedalboard config via midi aanpassen. Ik wacht nog even met het midi gedeelte qua bekabeling en aansluiten. Eerst maar eens even ervaren wat wel of niet handig is en betrouwbaar werkt. Midi blijft complex, en sommige fabrikanten zijn heir heel goed in![]()
, gebruik je midi normaal vooral om clock/presets te synchen of ook expressions pedals bv?Je moet dit board zien als een soort modular en bedoeld als een ambient/drone generative machine. Het midi gedeelte zit nog in de denkfase. De midi controller is handig om settings van pedaaltjes te wijzigen zonder te hoeven menu-diven. En….sommige features kun je alleen via midi instellen. Bijvoorbeeld kill dry settings. Verder sowieso program changes om presets per pedaaltje te activeren, de H90 Looper (zie foto), en 1-malige setting voor presets na het sturen van de program change. De sound parameters zoals reverb size etc doe ik zoveel mogelijk met zelf met mijn handen. Wellicht voeg is nog expression controller nog toe, zoiets als deze van Chase Blissziet er nice uit netjes gedaan met die power cables over de zijkant zo en veel leuke pedalen volgens mij, gebruik je midi normaal vooral om clock/presets te synchen of ook expressions pedals bv?
De Electra One controller zou perfect zijn om al je pedals vanuit 1 preset te kunnen besturen voor bv een live performance.Je moet dit board zien als een soort modular en bedoeld als een ambient/drone generative machine. Het midi gedeelte zit nog in de denkfase. De midi controller is handig om settings van pedaaltjes te wijzigen zonder te hoeven menu-diven.
Dat is inderdaad 1 van de ideeënDe Electra One controller zou perfect zijn om al je pedals vanuit 1 preset te kunnen besturen voor bv een live performance.
Niet alleen je pedals natuurlijk.
In de nieuwe firmware komt er een morph functie tussen 2 presets en je kan natuurlijk all presets per template opslaan.

aparte geluiden/deuntje... zo chaotisch maar semi logisch alsof aliens jazz proberen te spelen maar de instrumenten niet hebbenBekijk bijlage 3857550
Multisamples gemaakt van de Pro One VCO's voor Quantum Iridium, Ableton en SFZ.
Deze gaan door een tube leslie, Astra flanger, Eventide Pitchfactor.
In totaal 3 buizen pre-amp stages en 1 eindbuis in stereo.
Per 2x Senheiser MD421's via ADL600 pre de computer in.
De amps hebben een hoop resonantie via de reverb tank waar een transducer op ligt.
De resonanties zorgen voor een heel bijzonder resonantie geluid.
Voorbeeld loopje
Bekijk bijlage 3857551
Bedoeling is om binnekort daar een hoop patches mee te maken op de Quantum.

Heheheh klink erg wazig idd.aparte geluiden/deuntje... zo chaotisch maar semi logisch alsof aliens jazz proberen te spelen maar de instrumenten niet hebben![]()
Ik word alleen onrustig van die crock van mijn meidenIk word echt heel erg onrustig van zo'n bende aan kabels en gear op de vloer.
ikke sonate No 14 moonlight 3rd movement van Ludwig.Sinds lange tijd een nieuw pianostuk aan het instuderen. Voorheen was ik vaak stukken aan het her-instuderen die ik jaren geleden al eerder heb gespeeld of deels gespeeld. Maar nu dus weer eens een compleet nieuwe.
Het is een prelude van Scriabin die past op 1 A4tje, maar uitdaging genoeg.
Heb er weer schik in. Dit had ik eerder moeten doen. Mijn "probleem" is, ik vind teveel leuk en interessant op muziek gebied en er zitten maar 24 uur in een dag.![]()