Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Misschien wel leuk een only drums battle draad 🎉

Dit is een single euro module drumsessie...
Achteraf spijt van dat ik met de ipad microfoon heb opgenomen en dat ik niet wat meer moeite heb genomen om meer kwaliteit in de opname te gooien..

Laatst gewijzigd:
Begonnen aan het herbekabelen van de studio. Het doel is zoveel mogelijk gebalanceerd, en een patchbay tussen alle synths en de multitrack recorder.

Ik heb alvast alle patchkabels gelabeld, de mixers aan de recorder aangesloten en alle patchkabels aan de recorder. Dat is al 48 kabels. Nu nog het lastigere, want meer random deel: alle synths naar de patchbay. Eerste stap daarin is oplijsten welke synths gebalanceerd aangesloten kunnen worden. Tweede stap is dan ongetwijfeld concluderen dat ik niet alle nodige kabels heb...

Laatste kistje afgemaakt.

Attachments

• IMG_1544.jpeg
    IMG_1544.jpeg
    343,7 KB · Bekeken: 53
  • IMG_1547.jpeg
    IMG_1547.jpeg
    351,2 KB · Bekeken: 56
  • IMG_1563.jpeg
    IMG_1563.jpeg
    314,6 KB · Bekeken: 61
Ik heb verzonnen dat ik nog een extra digitale mixer wil in rack vorm (bv Wing Rack of X32 rack) om 12 stereo en 8 mono gitaarbakjes op aan te sluiten alsook nog wat stereo rack effecten.

Dan kan ik een enorm send / return feest maken in combinatie met de main wing mixer.

Dan kunnen er 1 tot 50 synths naar al die effecten individueel ge-insert of ge- send/returned worden met een druk op de knop.

Een afspraak bij de spychoterapeut is meschien ook nodig, woel dat we weer aan het ontsporen zijn......

Even de cre8audio niftykeyz naar laatste firmware van afgelopen week geüpdatet net als de 10.52 van de Eaganmatrix en dat dat geheel even door 2 Bode frequentie shifters bespeelt.

(Ja ook stiekem Behringer bode’s)

Over cre8audio gesproken.. ik heb laatst veel te lang lopen kloten om mijn West Pest in tune te krijgen. Het ging echt alle kanten op. Wat bleek.. ik moest gewoon een uurtje wachten totdat hij volledig was opgewarmd :W Ik dacht dat dat wel verleden tijd was?

Leuk ding die westpest, misschien komt ie hier ooit weer dat zou dan poging 3 zijn. Cre8 is wel beter geworden met firmware Ik zou het wel wat vinden als er een aantrekkelijkere faceplate voor de westpest zou komen. Dat uurtje heb ik letterlijk 2x niet gehaald namelijk ivm Total error .(nou eerste wel wat langer)

Back