Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog n Roland drum stand gekocht voor weinig, dat wordt iets Jaspers achtig om gear in de hoogte te krijgen. Deed ik eerder al, kost weinig en handig zo met die 2e hands Roland drumstands.
klinkt als een mooie set up, welke output stuur je je pedalboard in?Ik ben een compacte ambient live setup aan het testen met een Push 3 standalone, een NI Kontrol S61 als midi controller, een Waldorf Iridium desktop, een FX pedalboard en een Torso T1 sequencer. Zonder laptop. Eens kijken of dit beter werkt.
Gisteren begonnen met een nieuw ideetje en nu is het arrangement bijna klaar. Hou Het Simpel![]()
Ik heb de Adat in/out van de Push aangesloten op een RME mixer. Mijn Pedalboard zit nu op een send/return van de RME. Maar ik ga kijken of ik het nog simpeler kan maken zonder RME en adat. Dus Iridium op de analoge inputs van de Push, de analoge outputs van de Push op de inputs van het stereo Pedalboard. Het pedalboard dient als voor soundscapes en drones. Nadeel daarvan is dat alles door het FX board gaat. Je kan dan niet de Iridium qua FX anders behandelen dan een Push sound. En hoewel de RME met adat superflexibel is, is het ook weer iets complexer qua setup. Je hebt dan ook weer een TotalMix controller nodig. Kan via een iPad. Maar ik wil het oplossen zonder laptop. Ff kijken wat het beste werkt qua workflow.klinkt als een mooie set up, welke output stuur je je pedalboard in?

licht het aan mij of hoor ik alleen af en toe een hond blaffen? gok dat er iets aan de recording ontbreektNieuwe patch op de wavestate gemaakt, wordt basis voor een ambient track
welke oplossing is dit met die buizen? Ben ook wel benieuwd hiernaar.puzzel met Roland buizen. Wordt vervolgd Bekijk bijlage 3860010Bekijk bijlage 3860011
licht het aan mij of hoor ik alleen af en toe een hond blaffen? gok dat er iets aan de recording ontbreekt