Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

da's zonder airco de kelder hoor :)

Baksteen op Zuid. Raam op West.. 1e etage, niet zo best.. =(

Het probleem is ook dat ik de deur dicht moet doen (als ik op de sax speel). Anders heeft de geluidsisolatie weinig zin. Maar met synths rommelen kan de deur gelukkig open.

Dit was bv met de deur dicht gedaan, vorig jaar op een zwoele zomerdag. (voor mijn enige fan..)

Laatst gewijzigd:
Vandaag Dante op een apart subnet gezet, morgen komt de missing link, de M1620 Pro Dante eindelijk binnen (dec georderd) samen met m’n nieuwe Mogami interlinks allemaal tot de cm op lengte professioneel laten maken voor m’n mastering rack. Wanneer morgen dan m’n meetmic ook weer werkt via Dante, gaan we de HEDD model30 MK2’s inmeten met REW en in HEDD CRTL inkloppen, dan zit de room correctie in de monitor zelf en kan Sonarworks definitief van m’n PC af. Verder lekker aan het jammen met de TR-1000 , echt de end game bak. Heb totaal geen behoefte meer aan de vergeelde 909 of verroeste 808 met bolle elco’s brakke IC’s en als je pech hebt verprutst door de locale soldeerboer.

Ben wel eens benieuwd naar de TR1000 vs die polyend drummert - niet dat ik ze zou kopen, ik ga er toch nooit diep in duiken. Maar ik hoop wel dat mijn tr 909 met rev 5 mod snel hersteld is want die was zoooo aangenaam om mee te werken. De mod deed m open. Dat is echt t verschil tussen OG 909 workflow-geeuw en WAUW.

Even synthmoe.
Van tijd tot tijd gebeurd het wel eens in mijn leven,periodes dat je het even gehad hebt.

Ik ben weer veel aan het gamen laatste tijd... 007 First Light uitgespeeld en nu net Adventure of Elliot: The Millennium Tales bezig op de Switch 2 en Assassin's Creed Black Flash Resynced.

Ben wel eens benieuwd naar de TR1000 vs die polyend drummert - niet dat ik ze zou kopen, ik ga er toch nooit diep in duiken. Maar ik hoop wel dat mijn tr 909 met rev 5 mod snel hersteld is want die was zoooo aangenaam om mee te werken. De mod deed m open. Dat is echt t verschil tussen OG 909 workflow-geeuw en WAUW.
Die polyend drummert heeft geloof ik wel knop per funktion dus diep induiken hoeft niet. Maar je hebt al dikke studio idd. En die rev5 is dat die van

Addictive Instruments Revolution?​

Ik ben weer veel aan het gamen laatste tijd... 007 First Light uitgespeeld en nu net Adventure of Elliot: The Millennium Tales bezig op de Switch 2 en Assassin's Creed Black Flash Resynced.
"007 First Light uitgespeeld" idem hiero, met mn maat die heeft een ps5..

Die polyend drummert heeft geloof ik wel knop per funktion dus diep induiken hoeft niet. Maar je hebt al dikke studio idd. En die rev5 is dat die van

Addictive Instruments Revolution?​

Klopt. Ik heb ook zijn tr7x7 displays. En als ik een teisco kawai 100 f moest scoren koop ik zijn midi of cv kit ook.

Overstuurde tape sound geprobeerd te doen :)

• Duimpje
Duimpjes: Pim
ms-20 clone filter de smt mini electrolytic caps afgehaald en er dikke filmcaps opgezet. 10x beter!

ghetto tech

droger dan de sahara

hittin the pipe, driving tru the ghetto

Gisteravond eerste mini-studio Berlijn sessie (foto zoals gepost in de 'portable setup' draad), vandaag field recordings gemaakt en vanavond eens kijken of daar wat mee te doen is.

IMG_2927.jpg

Ult sound ds 4m voorzien van 4 keer cv gate en maschine er aan gehangen. Wat zitten spelen… ik was onkundig en dacht dat ik met een toets een voice sound zou krijgen, maar elke toets speelt elke sound tegelijk. Dus zo kan ik de 4 voices tegelijk spelen en dat bleek geinig om te gaan designen. Ik,moet hiervoor de cv.ocd proggen en dat lukte enkel op een oude mac. Die nieuwe motu verdenk ik. Na al,die weken zijn de interfaces hier nog steeds n raadsel. Gelukkig staat de oude standby

Ik moet m totaal nog ontdekken. Ik begrijp ondertussen de nieuwere versies… “jammer” genoeg heb ik een oude: die heeft geen attack tragere lfo en nog wat niet.
Wat mijn favoriete is? Ik denk dat ik tientallen drumbakken heb, ik durf niet zeggen welke mijn favo is, ik ken er geen enkele diep genoeg, maar dat blijft dan ook uitdagen, wat ik tof vind.

Soms denk ik 'al wat ik de afgelopen 3 jaar niet heb gebruikt eens verkopen' maar dat zijn er vooral die niet typisch de klassiekers zijn. Dus dat staat hier straks enkel nog wat spul van voor pakweg 1983, pak dan nog dat ik ruim doe, 1988
Ik heb mijn zinnen nog op 2 bakken gezet uit duitsland, de verkoper is op reis...

hier een proevertje met de 808 erbij toen ik m net had, ik deed er nog een mp3tje bij van vandaag in bijlage @MstrFX edit genaamd loopy banaan, telefoon opname dus geen echte deftige opname maar goed

Attachments

• loopy banaan.mp3
    1.012,2 KB
Laatst gewijzigd:
Back