Kletsen over kortingscodes en flitskoopjes

Op de lentedeals alleen… zit niet veel leuks tussen helaas
Nou, ik zie daar best wat leuke spulletjes tussen staan zoals een Waldorf Iridium keyboard en een Crumar, moeite waard, eveneens als microfoons en kabels zit ook mooi spul tussen :)

Laatst gewijzigd:
Wat ik bij Bax vreemd vind, is hoe snel het B-Stock aanbod fluctueert. Soms staan er bijvoorbeeld 2 B-stock synths en een dag later dan weer 20 ofzo. En het zijn dan niet van die apparaten waarvan je denkt "ja die zijn superinteressant en zo weg". Ik heb het idee dat ze bepaalde items soms tijdelijk offline halen, omdat ze met bijvoorbeeld een 15% korting op B-Stock zelf niks meer overhouden.

Waldorf Quantum MK2 nu met 15% korting in de lentedeals bij Bax voor € 4.121 (met code EXTRA15).

Link:
Ze hebben er nog één op voorraad en het apparaat is inmiddels discontinued. Veel (vakantie)geld, maar dan ben je wel de rest van je muzikale leven gelukkig met één van de beste synths ooit gemaakt. :D
"Gelukkig" nog altijd boven m'n budget, dus kan nog op vakantie :)

Ik zocht op deze (niet afgeprijsd), maar kocht blijkbaar de 224. Is er veel verschil? Allemaal de schuld van Marktplaats: ik zag deze voorbijkomen en ging googelen - moet ik ook niet doen tijdens werktijd, zucht.
Ja, 480 van UAD is niet native, dus je hebt UAD hardware nodig om hem te kunnen draaien. De 224 draait gewoon native..

Heeft iemand hier die recente music store code op synths van 20 euro ?
Kreeg recent een mail met veel tromgeroffel, maar zonder code erin.

Heeft iemand hier die recente music store code op synths van 20 euro ?
Kreeg recent een mail met veel tromgeroffel, maar zonder code erin.
Kijk even uit met Music Store, er zijn wat recente berichten van forumleden (oa @Nap ) die problemen hadden met het juiste product tijdig krijgen en vooral je geld terugkrijgen als je annuleert or retourneert.
Hoe dan ook aanschaf met credit card betalen als je kan.

Kijk even uit met Music Store, er zijn wat recente berichten van forumleden (oa @Nap ) die problemen hadden met het juiste product tijdig krijgen en vooral je geld terugkrijgen als je annuleert or retourneert.
Hoe dan ook aanschaf met credit card betalen als je kan.
In 1989 zat musicstore in een kelder tegenover het centraal station van Keulen. Geen beste buurt, maar ik kon er voordelig een synth kopen waarmee ze de maand tevoren in het Duitse keyboard magazine adverteerden. Moest zonder factuur en verpakking per trein naar Amsterdam gesmokkeld worden, want Schengen EU verdrag bestond nog niet.
Opa vertelt... Etc

Credit card is inderdaad soms nuttig, maar bij een andere winkel zijn m'n creditcard gegevens gelekt en gebruikt voor fraude, direct na een bestelling . Kostte tien ook weer tijd om alles te storneren.
Your mileage may vary... Etc.

30% korting op Teenage engineering, coupon : PLEASE-DO-NOT-SHARE-THIS-30%-SECRET-DISCOUNT-CODE-WITH-ANYONE

Ben geen TE-fan, maar moet hier wel om glimlachen.

TI.png

Laatst gewijzigd:
Thomann doet met dezelfde kortingscode ook mee, en daar liggen de TE-prijzen nog wat lager dan bij de Zweden zelf.
bv de EP-133 sampler kost bij Thomann met korting 233 euro, de OP-XY 1539, das nog eens 11 euro of 70 euro minder duur.
Kortingen lopen tot 7 augustus.
Hooke me up?? :) Ik krijg dit niet voor elkaar..
Gelukt.. ik denk dat het met mijn account settings te maken had.

Als ik inlog op een ander google account kon ik de code PLEASE-DO-NOT-SHARE-THIS-30-PERCENT-SECRET-DISCOUNT-CODE-WITH-ANYONE wel invoeren..

Ik zal verder maar niets vertellen.. :D maar toch bedankt enzo.. :okdan: afgelopen week een paar keer zitten loeren naar iets van TE en tweedehands aanbod afgespeurd.. maar OMG.. dit is wel erg, erg verleidelijk.

Laatst gewijzigd:
Oef gelukkig wil ik niks uit hun stal :)
Sterk dat Thomann er nog af scheert

Zelfs mèt die korting vind ik het nog veel te overpriced…

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Het geeft vooral aan hoe dik hun marges zijn dat ze dit soort dingen kunnen doen zonder verlies te draaien.

Bol.com wil van z’n Warm audio ringerbringers af, €157.

Weet nog goed dat het origineel van moog tweedehands zo’n €250 was, nooit gehapt, dus dit was een mooie gelegenheid om toe te geven aan m’n gas.
Volgens mij zijn ze nu niet meer leverbaar.

Back