Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je mag voor dat geld (zelfs inclusief korting nog vrij belachelijk voor wat het is imo) toch wel verwachten dat je hem op zijn minst gewoon kunt gebruiken en dat 'ie bij normaal gebruik blijft werken?Ik ga op de OPXY zuinig proberen te zijn. Niet teveel gebruiken. Ooit deed ik dat ook met de OP1, maar die deed het ineen niet meer. En was ook geen lege batterij. Stuk dus. Eigenlijk vond ik die niet eens zo bruikbaar maar wel leuk als portable ding.
OPZ was stukken goedkoper.Je mag voor dat geld (zelfs inclusief korting nog vrij belachelijk voor wat het is imo) dat het op zijn minst blijft werken?

jawel op marktplaatsVoor mij was de OPXY meteen wel een hit. Dat scheelt misschien.
Maar ik vind het verder ook wel lachwekkend hoe ze hun spullen in de markt zetten.. en tegen welke prijzen. Lichtelijk gewetensbezwaar dus.. maar beter dan deze prijs, wordt het niet vrees ik.![]()

Niet dus..jawel op marktplaats![]()

Dat is idd nog minder.Op Musicstore is de opxy toch net wat goedkoper.
Verleidelijk maar … toch veel geld en al 2x gehad om mee te nemen. Maar durfde nooit meenemen haha.
Oops..maar beter dan deze prijs, wordt het niet vrees ik.![]()
2079€ is volgens mij niet de bruto prijs voor Nederland.Op Musicstore is de opxy toch net wat goedkoper.
Verleidelijk maar … toch veel geld en al 2x gehad om mee te nemen. Maar durfde nooit meenemen haha.
Damn 100+ duurder … laten leveren bij een kennis in belgie ? Of afhalen in Musicstore zelfIn mijn browser (vanuit Nederland) kom ik hierop uit.
Bekijk bijlage 3875240
Ik wilde het niet aanhalenIedereen die bij Musicstore wil bestellen zou eerst deze draad even door moeten scannen
![]()
Waardeloze Music Store 'service'
Aangezien we graag zeuren hier, heb ik er ook eentje. Maar deze keer niet over Bax, Volt of Meibergen, maar de bekende muziekgrootgrutter uit Keulen genaamd Music Store Professional. Op 11 februari bestelde ik een 3rd Wave Desktop B-stockje, die op 13 februari keurig bezorgd werd. Deze beviel...www.synthforum.nl
maar je zou bijna denken dat we daarom meer moeten betalen..Heel triest idd.. en altijd geluk gehad, als-in dat alles wat ik daar kocht bleef werken..Mijn eigen verhaal was al triest genoeg, maar dat ze actief klanten pesten door, na 7 maanden tevergeefs wachten op reparatie, beschadigde zijkanten op het ruilmodel terug te zetten spant toch echt wel de kroon. Wat een kutbedrijf.