Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Woon jij in een stadion ofzo
Vroeger kreeg je per review een x aantal Euro korting bij Thomann, maar daar zijn ze redelijk snel vanaf gestapt (je kon reviews achterlaten voor producten die je niet bij ze had gekocht...)vonden ze mij aardig denk ik dan, maar praat wel over langer dan 10 jaar geleden, weet ook echt niet meer hoe ik aan die korting/bon ben gekomen destijds
@ishi: Als je toch in deze thread zit...![]()
Ja, als je eenmaal 1 van de powersynths al hebt Dan lijkt mij een tweede of derde etc aanschaffen van weinig meerwaardeVST Plugins, Synth Presets, Effects, Virtual Instruments, Music Plugins from Pluginboutique
VST Plugins, Synth Presets, Effects, Virtual Instruments, Music Plugins from Pluginboutiquewww.pluginboutique.com
Pluginboutique: Minimal Audio Current met 5 presetpacks voor 99 euro. (ik ken Current nog niet, lijkt me erg overlappen met Serum maar misschien toch even checken)
wat rondgevraagd en sla deze toch maar over, voegt weinig toe aan Serum is de algemene opinieJa, als je eenmaal 1 van de powersynths al hebt Dan lijkt mij een tweede of derde etc aanschaffen van weinig meerwaarde
Ik he Alchemy in Logic, Vital, Serum2 .. heb nu al keuze stress somswant alle drie zeer capabel maar Vital heeft de beste workflow voor mij en daarna Serum. In Vital heb ik veruit de meeste patches gemaakt omdat het daarmee bijna vanzelf gaat. Ondanks dat die andere twee monsters op papier de ‘meer mogelijkheden- meer capabele ‘ synths zijn.
€99 is absoluut een goede prijs voor een synth als Current. Been wat Minimal betreft zeer te spreken over de kwaliteit van hun sample libraries.
Volgens mij heb ik de jouwe gekocht nu bij bax, 747 euro, kon hem niet laten staan voor die prijs.Pff ze hebben de mantis van pwm opgeslagen zodat je met 12.5% nog steeds even veel betaald. Bax off
Ja je kan altijd een demo proberen natuurlijk. Dat doe ik meestal wel even want ik ben toch nieuwsgierig. Maar weet niet of dat met Current nog mogelijk is zonder proef abonnement?wat rondgevraagd en sla deze toch maar over, voegt weinig toe aan Serum is de algemene opinie
Dat geldt hetzelfde wanneer het wordt afgeweken van de titel van een thread.Het is vrij irritant dat iedere aanbieding die in de kortings/koopjesdraadjes wordt geplaatst wordt gevolgd door een theekransje over wat iedereen van het betreffende item vindt en of ze het wel of niet gaan kopen en of het wel of niet iets toevoegt in hun setup, zeker als er vervolgens ook nog eens discussies ontstaan waardoor het nog meer wordt uitgesponnen. Bewaar die draadjes gewoon voor de kortingsacties, en kom dan voor het gekwebbel hier.

ik had m gezien voor 829 of zoiets en vond dat al mooi, schitterende deal, ik vond de mantis best fijn klinken. Maar vooral poly, en ik speel al amper met één vingerVolgens mij heb ik de jouwe gekocht nu bij bax, 747 euro, kon hem niet laten staan voor die prijs.