Kletsen over kortingscodes en flitskoopjes

OPXY is gisteren al geleverd, door Thomann.. vele, herkenbare sounds..

In oktober hadden ze dus ook al zo'n actie. Eens in de zoveel tijd doen ze dat om toch maar wat te verkopen. En in oktober twijfelde ik ook al. Het kon dus ook niet uitblijven dat je vroeg of laat dan voor de bijl gaat en erin trapt. Gelukkig is het nu een minder donkere periode maar wish me luck..

Het voelt wel als goede kwaliteit. Precies eigenlijk de mogelijkheden die je verwacht van een compact ding. Voor composen kan je hier standalone prima mee uit de voeten. Ik moet nog even kijken of het de Fun Factor van de SEQTRAK benaderd. Die heeft me op heel veel punten verrast. Klinkt ook super..Voor bediening leunt dat wel een beetje op de iPad. Maar dat was bij de OPZ ook het geval.. en die is nooit meer leverbaar en door de matige bouwkwaliteit ga je die tweedehands ook steeds minder tegenkomen in een goede conditie. Ik ga op de OPXY zuinig proberen te zijn. Niet teveel gebruiken. Ooit deed ik dat ook met de OP1, maar die deed het ineen niet meer. En was ook geen lege batterij. Stuk dus. Eigenlijk vond ik die niet eens zo bruikbaar maar wel leuk als portable ding.

Laatst gewijzigd:
Ik ga op de OPXY zuinig proberen te zijn. Niet teveel gebruiken. Ooit deed ik dat ook met de OP1, maar die deed het ineen niet meer. En was ook geen lege batterij. Stuk dus. Eigenlijk vond ik die niet eens zo bruikbaar maar wel leuk als portable ding.
Je mag voor dat geld (zelfs inclusief korting nog vrij belachelijk voor wat het is imo) toch wel verwachten dat je hem op zijn minst gewoon kunt gebruiken en dat 'ie bij normaal gebruik blijft werken?

Je mag voor dat geld (zelfs inclusief korting nog vrij belachelijk voor wat het is imo) dat het op zijn minst blijft werken?
OPZ was stukken goedkoper. ;)

Maar ik had gewoon pech met de O(ver)P(riced)1. En ook twijfelachtig verhaal van Bax. Hij zou zoek zijn geraakt in een repaircenter, toen hij niet meer leverbaar was en stukken duurder werd ineens. Na een B-stock te hebben ontvangen die ook stuk was heb, was ik er wel klaar mee.. teruggestuurd.. en volgens mij het aankoopbedrag voor 90-95% teruggekregen van Bax.. ik was er niet echt rouwig onder want ik kon er al niet vriendjes mee worden. Die verschikkelijke reverb alleen al in de OP1... maar de werkingwijze met de Tape, velen vinden het fantastisch. De OP-Z was meer mijn ding. Daar is de werkwijze van OPXY ook totaal op gebaseerd.

Er is ook niet zoveel wat dit benaderd, deze specs, zo compleet en in dit formaat. Eerlijk is eerlijk.. het blijft veel geld.

Ik kom tijdens mijn GAS omzwervingen ook wel eens langs de TE toestelletjes, maar ik vind het toch altijd net niks voor veel geld. Heb ook nog nooit iets van of met dat merk gehad.

Voor mij was de OPXY meteen wel een hit. Dat scheelt misschien.
Maar ik vind het verder ook wel lachwekkend hoe ze hun spullen in de markt zetten.. en tegen welke prijzen. Lichtelijk gewetensbezwaar dus.. maar beter dan deze prijs, wordt het niet vrees ik. :D

Voor mij was de OPXY meteen wel een hit. Dat scheelt misschien.
Maar ik vind het verder ook wel lachwekkend hoe ze hun spullen in de markt zetten.. en tegen welke prijzen. Lichtelijk gewetensbezwaar dus.. maar beter dan deze prijs, wordt het niet vrees ik. :D
jawel op marktplaats :D

Op Musicstore is de opxy toch net wat goedkoper.

Verleidelijk maar … toch veel geld en al 2x gehad om mee te nemen. Maar durfde nooit meenemen haha.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    165,7 KB · Bekeken: 31
Op Musicstore is de opxy toch net wat goedkoper.

Verleidelijk maar … toch veel geld en al 2x gehad om mee te nemen. Maar durfde nooit meenemen haha.
2079€ is volgens mij niet de bruto prijs voor Nederland.
En welke code gebruik je? Ik krijg dit niet voor elkaar met de code die bij Thomann werkt. :
PLEASE-DO-NOT-SHARE-THIS-30-PERCENT-SECRET-DISCOUNT-CODE-WITH-ANYONE

Um staat op musicstore zelf als je opxy bekijkt …

PS: ik woon in Belgie en zie idd dat NL duurder is, vaak is het omgekeerd.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    259,4 KB · Bekeken: 15
Iedereen die bij Musicstore wil bestellen zou eerst deze draad even door moeten scannen

Iedereen die bij Musicstore wil bestellen zou eerst deze draad even door moeten scannen
Ik wilde het niet aanhalen :( maar je zou bijna denken dat we daarom meer moeten betalen..

Mijn eigen verhaal was al triest genoeg, maar dat ze actief klanten pesten door, na 7 maanden tevergeefs wachten op reparatie, beschadigde zijkanten op het ruilmodel terug te zetten spant toch echt wel de kroon. Wat een kutbedrijf.

Mijn eigen verhaal was al triest genoeg, maar dat ze actief klanten pesten door, na 7 maanden tevergeefs wachten op reparatie, beschadigde zijkanten op het ruilmodel terug te zetten spant toch echt wel de kroon. Wat een kutbedrijf.
Heel triest idd.. en altijd geluk gehad, als-in dat alles wat ik daar kocht bleef werken..

Ik weet echt niet of mijn situatie destijds bij Bax iets op zichzelf staands was. Maar als compensatie voor een zoekgeraakt reparatie-item een B-stock ontvangen die uit elkaar viel, en tevens NIET aan ging.. dat eigenlijke klacht van mijn OP1 die ik opstuurde. :(
De OP1 was toen inmiddels door schaarste met onderdelen tijdelijk niet leverbaar en 4 a 500 euro duurder... zie topic hieronder voor enkele foto's..

Laatst gewijzigd:
Back