Hey @mods. Waar en wanneer kunnen we onze track inzenden?? Ik had iets van 8 december gelezen.
Haha.. we dachten al genoeg aandacht te trekken. Maar vooruit: nog een extra banner voor iedereen die de hoofdpagina omzeilt..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey @mods. Waar en wanneer kunnen we onze track inzenden?? Ik had iets van 8 december gelezen.

Goedzo, daardoor toch ook nog mijn enige release van dit jaar ingestuurdHaha.. we dachten al genoeg aandacht te trekken. Maar vooruit: nog een extra banner voor iedereen die de hoofdpagina omzeilt..![]()

Ik heb een panda?! ;/Grote auto grote piemel
Ik doe het met een Casio Sk1. Dus![]()

Een paar akkoorden moog one is niet zoveel werk toch? Instant ‘tigerblood winning’ vibes…Ik moet nog beginnen![]()
Je hebt in elk geval een keuze. Ik heb maar 1 ding kunnen maken dit jaar :/Zal ik dan maar vandaag eentje kiezen waarmee ik jullie ga irriteren?![]()
`k heb er drie gemaakt. Als je toch bezig bent.Je hebt in elk geval een keuze. Ik heb maar 1 ding kunnen maken dit jaar :/

Vrouw boos, gezin weg, huis leeg… je offer wordt op prijs gesteld (door ons dan in elk geval)Lekker asociaal tijdens t kerstfeest (ja vandaag) met de hoofdtelefoon mijn nummers herluisterd met de hoofdtelefoon en er eentje online gemikt. Allemaal voor jullie.![]()