Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik stem dit jaar alleen op instrumenten, het nummer heeft geen belang.Hoe duurder het instrument hoe meer kans.![]()
Of je moest met een bv. Bösendorfer VC185 afkomen.LOL. Die gast met die Yamaha CS80 wint by default.
Je hebt concurrentie, in mijn track zit ook een One 16 voice. Ik heb er nog maar wat Sub-37 bij gedaan om het netto-bedrag iets omhoog te krikkenIk heb al een Moog One (16 voice) partij in gedachten.

Een convectorkacheltje is niet duur maar verbruikt wel veel, een electrische deken kost je een paar cent per uur.Toch maar weer een elektrisch noodkacheltje op de kop tikken. Wel lekker goedkoop zo onder een deken met een kop thee.
En als het in de fik schiet ben je opgewarmd voor het levenEen convectorkacheltje is niet duur maar verbruikt wel veel, een electrische deken kost je een paar cent per uur.

Je bent n zeemeerman?Grote auto grote piemel
Ik doe het met een Casio Sk1. Dus![]()
yupJe bent n zeemeerman?

Hey @mods. Waar en wanneer kunnen we onze track inzenden?? Ik had iets van 8 december gelezen.

Ik vroeg me dus net hetzelfde af...Hey @mods. Waar en wanneer kunnen we onze track inzenden?? Ik had iets van 8 december gelezen.