Bono
Ouwe rot
In Utreg was het niet veel soeps. Was meer leeg dan vol meer dan 5 jaar terug.Key Music had echter een zeer matige webwinkel met weinig voorraad en heel veel fysieke winkels die moesten sluiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Utreg was het niet veel soeps. Was meer leeg dan vol meer dan 5 jaar terug.Key Music had echter een zeer matige webwinkel met weinig voorraad en heel veel fysieke winkels die moesten sluiten.
Ik heb met Bax nooit problemen gehad en vond het wel lekker dat je voor 23:00 bestelde en dat je de volgende dag in huis had.Feedback en Peter Verspuy waren ook niet alles, maar wel een stuk beter dan Bax.
Beter koop je gewoon bij Thomann.de of gewoon lekker bij ToneControl.nl
Of gewoon sleutels bij de software boer![]()
Toen ik daar lucht van kreeg als magazijnmedewerker ben ik van baan veranderd en op kantoor terecht gekomen. Heel onterecht het verschil, maar koos in dit geval wel voor mezelf.Magazijn sloven, dat zeg je goed. Maar dat is bij de meeste bedrijven zo. Kantoorpersoneel mag heel veel, de godganse dag kletsen, 1001 x per dag buiten staan roken....
Het volk dat het echte, tastbare werk doet, is niks waard. Maar dan ook echt niks.
Nog even. Dan ben ik er vanaf. Godzijdank. Einde klaaguurtje![]()
Dat is nou net het hele punt, je moet helemaal nergens op wachten, of misschien op 1 ding : wachten met bestellen totdat je craving is weggeëbt (of niet).Het leven is te kort om te wachten op gear.
Idd en ik wil zo snel mogelijk met mijn nieuwe gear spelen.Het leven is te kort om te wachten op gear.
in theorieAls je bij Thomann extra betaald en kiest voor UPS experess
heb je volgens mij het product ook de volgende dag in huis.
Mijn MPC X SE komt bij Music Store vandaanMusicstore idd vaak de volgende dag in huis, top