Sjaak
Ouwe rot
Kostelijk bier ookKosteloos bier gelukkig wel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kostelijk bier ookKosteloos bier gelukkig wel![]()
Geld stond vandaag al op de rekening, 3 werkdagen moeten wachten dus..Even los van alle Tumult... ik had vrijdag nog even gebeld met Bax om mijn geannuleerde order om te zetten in iets anders en een terugbelverzoek ingesproken.. werd zojuist tot mijn grote verbazing gebeld door een nummer uit Goes. Iemand van Bax dus.. Ze werken er dus ook gewoon op zondag..
Wat er dan ook speelt. ik ga mijn op verzoek bestelde setje maar gewoon kopen als ik mijn centjes terug heb ontvangen.. of iemand anders moet het willen??
Alles is tijdelijkGelukkig dat het maar tijdelijk is.

Behalve de eeuwigheid dan… wel lekker relativerend bezigAlles is tijdelijk![]()
AchBehalve de eeuwigheid dan… wel lekker relativerend bezig![]()

euh daar begon deze draad mee![]()
Het rommelt bij Bax Music: directeur Jochanan Bax ontslagen, beraadt zich op stappen
Directeur Jochanan Bax is ontslagen bij Bax Music, de webshop die hij samen met zijn broer oprichtte. Bax is door de andere aandeelhouders aan de kant gezet, en wil dat besluit nu aanvechten.twinklemagazine.nl

Ernstig hoor dat een bedrijf als Bax coronaschulden niet kan terugbetalen of daarover afspraken kan maken met de Belastingdienst of ABN. En ondanks 150 mio omzet verlIes maken. Dan gaat dit nog over 2023 ook.![]()
Verlieslatend Bax Music worstelt met miljoenen coronaschuld
Bij het Zeeuwse muziekbedrijf kan niet meer aan al zijn financiële verplichtingen doen en zoekt met de Belastingdienst naar een oplossing voor het openstaande coronabonnetje.www.quotenet.nl
lezen.. is updeeteuh daar begon deze draad mee![]()
Ik zie niets nieuws?lezen.. is updeet
Je betaalt schulden niet terug van de winst maar van de marge*. De winst is wat je overhoudt nadat je aan al je verplichtingen hebt voldaan.Rond de 1% winst maken is echt te weinig om gezond te blijven. Met zulke schulden ga je t niet redden vrees ik…kost je dan 45 jaar om die 45 mio terug te lappen, en dan houd je peanuts over…