Sjaak
Ouwe rot
Zie Wat zijn uw rechten als een leverancier uitstel van betaling krijgt? Gaat over de Blokker case.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
'tis niet te hopen dat deze gore opvreter ooit terugkeert.![]()
Met pijn in het hart. Begin december 2024 vertrok ik bij Bax Music. Op 6 januari 2025 werd ik formeel ontslagen. Sindsdien heb ik – vaak achter de schermen – gevochten voor het behoud van het… | Jochanan Bax | 132 comments
Met pijn in het hart. Begin december 2024 vertrok ik bij Bax Music. Op 6 januari 2025 werd ik formeel ontslagen. Sindsdien heb ik – vaak achter de schermen – gevochten voor het behoud van het bedrijf dat ik 22 jaar geleden oprichtte. Helaas heeft het oude (interim)bestuur nu surseance van...www.linkedin.com
Tja….wat moet je daar op zeggen. Ik zou dan ook de andere kant van het verhaal willen horen voordat je er iets over zou kunnen zeggen. Hij lijkt veel te willen, maar hij zegt tegelijkertijd ook niks.![]()
Met pijn in het hart. Begin december 2024 vertrok ik bij Bax Music. Op 6 januari 2025 werd ik formeel ontslagen. Sindsdien heb ik – vaak achter de schermen – gevochten voor het behoud van het… | Jochanan Bax | 132 comments
Met pijn in het hart. Begin december 2024 vertrok ik bij Bax Music. Op 6 januari 2025 werd ik formeel ontslagen. Sindsdien heb ik – vaak achter de schermen – gevochten voor het behoud van het bedrijf dat ik 22 jaar geleden oprichtte. Helaas heeft het oude (interim)bestuur nu surseance van...www.linkedin.com
Ik voel ineens een IDFA docu aankomen over dit onderwerp.Jochanan zoekt sugar daddy.
Waar is die drummer van The Wild Romance.
En voor (te) weinig. Anders was er al een deal geweest.Jochanan zoekt sugar daddy.
Over obsessieve haat?Ik voel ineens een IDFA docu aankomen over dit onderwerp.
Jochanan zoekt sugar daddy.
Ik weet niet in wat voor huis en vakantiehuis hij woont en wat ie op de bank heeft. Meestal willen mensen houden wat ze hebben en handelen met extern aangetrokken geld. Het zegt wel wat dat niemand hem nog benaderd heeft, althans dat maak ik dan maar op uit z’n hulpvraag.Met welk geld?