Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The only version of Windows 10 with long-term support extending significantly beyond the standard end-of-support date of October 14, 2025, is Windows 10 IoT Enterprise LTSC 2021 (version 21H2). This version is supported until January 13, 2032, providing approximately 6.5 years of support from July 2025. This aligns with its original 10-year support lifecycle from its release in November 2021.
LTSC kan je als particulier niet kopen.Er is een versie van win10 die nog heel lang support heeft
LTSC kan je als particulier niet kopen.
Niet iedereen is even gecharmeerd van de richting waar Microsoft in beweegt.Waarom zou je je in allerlei bochten wringen (zoals kloten met embedded varianten van Windows die niet voor consumenten bedoeld zijn) om op een of ander verouderd platform te blijven plakken. Kost je uiteindelijk meer gedoe dan even die switch maken.
Ook gratis met een ooglapje en een papegaai op je schouder - maar dat is het punt niet he.Maar wel gratis downloaden bij Microsoft.
Je kan wel als particulier ESU nemen voor nog een jaar. Gratis als je iets met Microsoft cloud gaat syncen en anders iets van 30 $.LTSC kan je als particulier niet kopen.
Je kan het wel kopen alleen is het niet echt legaal, ik heb op 1 oude pc Windows 10 LTSC draaien met support tot 2032.LTSC kan je als particulier niet kopen.
Was er een reden om te denken dat ik het over Warez kopen had? (wie, in de 21e eeuw, doet dat in godsnaam?)Je kan het wel kopen alleen is het niet echt legaal
Het ligt wat anders, je kan dus volledig legaal een licentie kopen maar het activeren van de licentie is illegaal volgens de voorwaarden van Microsoft.Was er een reden om te denken dat ik het over Warez kopen had? (wie, in de 21e eeuw, doet dat in godsnaam?)
Nap, spijker op z'n kop!Het is ook geen consumenten OS maar bedoeld voor embedded toepassingen als infozuilen, betaalterminals etc. Daar is kleine footprint en stabiliteit vooral belangrijk ipv dat het alles moet kunnen. Meestal configureer je dat 1x, maak je een 'gold master' voor alle devices die het gebruiken en raak je het daarna nooit meer aan.