Zwanenzang

klinkske

boeketje voor de vrouw
De studio kan elke dag worden afgebroken dus ik heb nog even wat zitten beuken dit weekend nu t nog kon

inspiratie is crash course in science. Ik heb m vandaag al teveel gehoord, geen idee meer vd balans vd mix

Snap de stijl wel maar je zou eens naar dit kunnen luisteren voor de mix. Hoe klinkt dit bij jou?

Laatst gewijzigd:
Ja na later herluisteten dacht ik - wat een boel. Op t einde is t beter. Weet nt waarom. 7 dagen werken nu.

Ja hoor. Een zonder ramen. ◼️

Niet slecht.. kick zou wel wat meer body mogen hebben. Heeft wel iets weg van de jaren 80, dat je laat (de zon komt al bijna op) en dit komt dan (terwijl je al bijna in slaap sukkelt) voorbij wat allerlei rare beelden geeft in je hoofd (in samenwerking met de broodnodig drugs die nog in je lichaam huizen). Al je geluiden werken goed samen. Voor de jaren 80 sound is ie goed, voor de hedendaagse levels zou hij iets meer hoog mogen hebben. Wellicht word het dan net iets te hifi achtig.

Kick zijn er 2 die ik net paar ms naast elkaar heb. Maar live beukte dat. Na te editten met de sporen gaat er soms wat mis merkte ik. (Ik bedoel niet in deze versie, die is eeg mis, ik bedoelde eerdere takes) En ik ben heel slecht in sporen slepen tot op de allerjuiste plek. Merk ik.

Valt weinig aan te redden want is een spoor met alle drums door een submixer en dat naar de desk.

Ik zou er niet te veel aan sleutelen... straks verdwijnt de Vibe (bij gebrek aan beter woord, sorry) door het "mooi" maken, (met de nadruk op het 1ste woord van de zin).

Juist. Maar ik denk de drum n paar ms verslepen kan wel veel schelen qua impact (merkte ik) en de vocals moeten nog wat aangepast want zijn nu na n poos vervelend en mss track afronden na pakweg 4 a 5 minuut
We zien wel of k tijd heb de volgende weken ergens.
De beperking die ik heb is dat de fx aparte sporen zijn en ze zijn sends van alle kanalen, als ik die dus onafh vd basis ga hebben klopt de zaak niet... Stel ik mute de drums dan hoor je ze nog in de fx (en de fx staan zowat op de ganse sporen) - ik heb die workflow nog niet onder de knie qua opname. Ik probeerde de workflow van CCIS zelf, ik heb emails van de zanger waar ie t me uitlegt :D

Niet slecht.. kick zou wel wat meer body mogen hebben. Heeft wel iets weg van de jaren 80, dat je laat (de zon komt al bijna op) en dit komt dan (terwijl je al bijna in slaap sukkelt) voorbij wat allerlei rare beelden geeft in je hoofd (in samenwerking met de broodnodig drugs die nog in je lichaam huizen). Al je geluiden werken goed samen. Voor de jaren 80 sound is ie goed, voor de hedendaagse levels zou hij iets meer hoog mogen hebben. Wellicht word het dan net iets te hifi achtig.
oud is prima, ik gebruik enkel 70's en 80's spul hier in de track. Dank voor de comment :D

Van mij ook :) dank om te luisteren allemaal, het is n work in progress :)

Vet!

Back