Zwanenzang

ben er al zeker een week aan het knoeien, ik heb net de mid en hi enorm geboost en nu is t vast out of balance... Als je 3min 30 haalt, daar kakt t in, heb nog geen idee hoe k 't ga 'vullen'

Attachments

• Fonky Zodorozny 28 sept 21u10 extreme EQ boost mid + hi.mp3
    12 MB
ben er al zeker een week aan het knoeien, ik heb net de mid en hi enorm geboost en nu is t vast out of balance... Als je 3min 30 haalt, daar kakt t in, heb nog geen idee hoe k 't ga 'vullen'
Dikke track!
En idd, na 3:30 mag er (wat mij betreft) iets 'groters' veranderen voor een nieuwe sectie.

Ik heb m ondertussen nog wat bewerkt en ingekort. Ik denk dat ik nog “iets” meer moet doen aan de drums vd laatste versie (die ik nog niet deel) - misschien volgende week. Ik zou m graag klaar klaar hebben en online releasen deze maand.

Als je 3min 30 haalt, daar kakt t in, heb nog geen idee hoe k 't ga 'vullen'
Hi @klinkske . Waarom 'm niet rond 3.30 abrupt op de beat eindigen, en wel precies op het laatste (rood gezette) woordje van: "Maybe you catch me. Maybe you don't."
Lekker bot eindigen past wel bij het sfeertje.

Hij klinkt lekker claustrofobisch, beetje badkamerachtig, en dat bedoel ik positief want het past goed bij het sfeertje.

Groets, Dorian

Oei had je de versie al gehoord dan :) momenteel eindigt ze abrupt met een woord inderdaad 😁

Ja maar, ik bedoel dus botter en lomper: met het laatste woordje "Don't" recht op de allerlaatste kickdrum beat en dat het dan direct daarna muisstil is. Gewoon bot afkappen die hap, alsof je het hele zaakje *plop* uitzet omdat je het zat bent. En dat dus rond 3.30 zodat je van het inkakmoment af bent. Is maar een idee uiteraard.

Dit was m, k heb wel de indruk dat ik t randje kwijt ben in de mastering

Na een week terug geluisterd op de hoofdtelefoon en dan lijkt t toch laag te missen (hoewel ik me een hele bult herinner in de spectrum analyser voor t laag)
ach - mastering is n vak op zich

Attachments

• Fonky Zodorozny 4 oktober korter.mp3
    8,4 MB
Back