Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Analoge engine is beperkt qua tuning, de ACB versie is flexibeler. Maar er zitten dus basic synth VA waveforms in de TR-1000 die je kunt gebruiken voor chromatische toestanden met de locks in de sequencer, maar het is meer een halve hack (semitone offsets) dan dat je lekker gaat componeren, vandaar dat ik er niks mee doe.Nou als ie pitch trekt? zou wel gaaf zijn.. Weet niet zo goed wat experimenteel mogelijk is..
Gelukkig, we hadden het bijna gemist. Scherp!iemand op superbooth26 vertelde dat er een versie 1.2 is . Ik volg het niet maar kan interessant zijn.
Laat maar, volgens deze lijst https://static.roland.com/assets/media/pdf/TR-1000_GEN_INST_List_eng02_W.pdf zijn ze alleen beschikbaar als GEN.Die nieuwe 808 en 909 bass line zijn bij mij alleen beschikbaar als GEN, niet als INST. Moet ik zeker de Projects resetten naar fabrieksinstellingen om die te krijgen, of heeft iemand een andere manier gevonden?
Proficiat! Waar had je 'm uiteindelijk besteld?Eindelijk…
Bekijk bijlage 3873996
Waar had je 'm uiteindelijk besteld?