Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat enorme leed valt in het niets bij al die mensen die bijna een jaar moesten wachten.Kwalijk, ik vond het wel een fijn idee dat ik de mijne nog tegen nieuwprijs zou kunnen verkopen![]()
In de 270s zelfsHet serienummer is niet eens zo heel laag, ergens in de 700s geloof ik. Wel eerste batch.
Dat maakt hem wel 1k meer waard denk ik.bruine 808 ? en titanium syrinx ? ... mijn hemel zeg ,die discussie was minstens 16 jaar geleden.Je bent gezakt voor de 808/Syrinx kenniskwis.

Voor mij persoonlijk vind ik het wel heel veel geld voor een drum-bak.
Het is ook veel geld. Maar er zijn/ waren ook meer dan genoeg liefhebbers die dikke knaken overhebben voor een 808 of 909.Ik vind het een erg mooie bak en gefeliciteerd voor de eigenaren!
Voor mij persoonlijk vind ik het wel heel veel geld voor een drum-bak. Komt natuurlijk ook hoe ik zelf graag werk en dat is voor mij toch vaak samples voor de drums, of de drum vst's van D16 of Kick 3. Dus ik heb ook een andere workflow en daarnaast heb ik gewoon meer dan genoeg![]()
Het is ook veel geld. Maar er zijn/ waren ook meer dan genoeg liefhebbers die dikke knaken overhebben voor een 808 of 909.