Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee joh. Over 10 jaar is alles draadloos. En Analog out heeft het eeuwig leven, dus….Alleen als Roland er een opvolger voor maakt over 5-10 jaar en dan de oude niet meer mee kan met Apple M8 Ultra en OSX 32 dan zit je dus.

Op naar de volgende….een hybride Roland Jupiter-8000Dat ik dit nog mag meemaken. Na al die jaren is Roland eindelijk een keer aan het werk gegaan en hebben ze geluisterd naar hun klanten.
. Op de site van Future Music staat ook dat het "echt" analoog is deels ,niet te geloven gewoon. Welcome to the FutureAls ik de decay van de bassdrum opendraai vliegen de ramen er bijna uit![]()

Op de TR-6S is de menustructuur op zich eenvoudig maar wel heeeeeel laaaaaang. Gelukkig kun je wel snel door rubrieken scrollen. De SP-404 mk2 heeft daarentegen bijna alles onder sneltoetsen zitten waardoor menu's zelden meer dan 2 schermen diep zijn. Maar dan moet je weer een hoop muscle memory op de knoppen hebben. Het Elektron-achtige scherm met 6 parameters en encoders eronder geeft me wel enige hoop.Erg veelbelovend! Ook erg veel in 1 bak. Laat ons hopen dat het niet zoals de JD-Xi is: heel lekker hands-on, tot je iets moet hebben wat niet op het frontpaneel zit en je in het meest gruwelijke menu diving ontwerp ooit moet gaan snorkelen. Ten tijde van de alpha juno hadden ze nog nooit van wat quick access knoppen of -logica gehoord, nu hopelijk wel al.
Song mode is wel mooi meegenomen ja.![]()
Oh leuk, daar staat dat er ook “a special filter section taken from the classic Jupiter 6” in zit.Wat meer plaatjes en details
Roland TR-1000: A Rhythm Revolution | guitarguitar
Discover Roland TR-1000: A Brand new, state of the art rhythm machine with very powerful editing and effects technology.www.guitarguitar.co.uk