Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben een behoorlijk introvert/rustig persoon, dus normaal zou het botsen, maar zijn enthousiasme en humor zijn gewoon heel aanstekelijk. Dus kijk zijn video's graag. Het lijkt mij idd een geschikte gast.Ik heb Dr. Mix (Claudio Passavanti) vroeger wel eens ontmoet. Prima gast in het echt. Zo hyper als op z'n YT kanaal is hij gelukkig niet altijd.
Ja, die kon echt wel spelen en altijd heel enthousiast ook.Musictrackjp alias Katsunori Ujiie
... pianisten ...
Dat kan je wmb niet zo algemeen stellen. Natuurlijk is een synth niet per definitie een piano (en monosynths al helemaal niet). Maar waarom zou je een poly niet als piano kunnen of willen bespelen? Voorbeelden genoeg. Sonisch exploraties zijn niet gelimiteerd tot het geluid dat uit het ding komt, maar ook door de wijze waarop die wordt bespeeld. Juist de combi kan het interessant maken. Dat er tientallen electronische eenvingerige of daw-genres zijn, wil nog niet zeggen dat 61+ (semi-)gewogen toetsen met poly-AT 'dood zijn'. En je stelling dat keys de ontwikkeling van synths frustreren, lijkt me onbewijsbaar.Een synth is geen piano. Het automatisme synth dus toetsen moet echt 'ns een keer een permanente dood sterven. Maar gebruik de synth vooral waar deze uiteindelijk voor is gemaakt, voor sonische exploraties, het creëren van nieuwe, bijzondere werken die niet of nauwelijks zijn te realiseren met andere instrumenten en wat mogelijk ver buiten het bereik kan liggen wat een mens fysiek op toetsen kan spelen. Gelukkig hoeft dat ook niet en kunnen we prima een synth gebruiken zonder ook maar een toets aan te raken. Maar de toetsen die fabrikanten zo vaak meeleveren bij een synth houden de vooruitgang op dat gebied tegen. Het is helaas in de praktijk in verreweg de meeste gevallen inderdaad synth dus toetsen en dat is jammer. Er zijn uitzonderingen, maar nog veel te weinig.
. Vindt het soms (vooral vanwege de ruimte) jammer dat er alleen een toetsenversie beschikbaar is. Ik vind 1 goed, volwaardig masterkeyboard wel voldoende icm met desktopmodules (en ga een actiegroep oprichten die eist dat 19"rackmodules weer de standaard worden)... Sonisch exploraties zijn niet gelimiteerd tot het geluid dat uit het ding komt, maar ook door de wijze waarop die wordt bespeeld. ...En je stelling dat keys de ontwikkeling van synths frustreren, lijkt me onbewijsbaar.
Ja zo een ben ik. Maar de een aantal jaar later koop ik hem en ben ik helemaal verliefd.Maar ja, dan komt een fabrikant eens met iets anders en dan wordt het, ook op dit synthforum, door de meesten weggezet als "een gimmick" en is het per definitie "te duur".
Maar ja, dan komt een fabrikant eens met iets anders en dan wordt het, ook op dit synthforum, door de meesten weggezet als "een gimmick" en is het per definitie "te duur".

Zijn kan héél goed produceren Alice Efe - Mercurial Tones Academy
Laat ook alle trukjes die anderen graag onder de pet houden zien. Super transparant, geen bullshit tutorials
Maar ja, dan komt een fabrikant eens met iets anders en dan wordt het, ook op dit synthforum, door de meesten weggezet als "een gimmick" en is het per definitie "te duur".