Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maak je geen zorgenNiet kopen die schijf.
Graag gedaan.Als je het niet had geplaatst, had ik het nooit geweten…
Bedankt![]()

Precies en al doen ze voor het geld, so what?Wat weet iedereen het weer goed. BZN heeft naar het schijnt wereldwijd zo'n 15 miljoen albums verkocht. Daar halen ze nog steeds inkomsten uit en de liedjes worden wereldwijd gedraaid en volop gecovered. Ook traden ze heel veel op, waar ze prima mee verdienden.
Trouwens, op Spotify staan ze op 197.282 maandelijkse luisteraars. En tophit Mon amour is meer dan 11 miljoen keer gestreamd. Eat your heart out.
Dat ze nu een nieuwe single lanceren is toch niet zo gek? En dat ze er een mooi verhaal bij verzinnen gewoon marketing. Niks nieuws onder de zon.
Ik hoorde laatst George Baker op de radio. Die is 81, zit nog elke dag in zijn privéstudio en treedt nog op. Gewoon omdat hij er zoveel plezier in heeft. Dat is toch alleen maar tof?![]()

Ik kwam onlangs in contact met de zangeres van deze band. Ik wist nooit dat dit Nederlands was.. in 1982 gemaakt en ook een beetje die ELO sound.
Ik kwam onlangs in contact met de zangeres van deze band. Ik wist nooit dat dit Nederlands was.. in 1982 gemaakt en ook een beetje die ELO sound.