Een aannemelijke verklaring waarom LLM's nog steeds hallucineren: https://www.science.org/content/art...use-it-s-trained-fake-answers-it-doesn-t-know
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar hoe valideer je dat het model er niet uit komt. Het model zou de symptomen zelfs kunnen faken als het leert dat het ervoor beloond wordt.Je zou een IDK-antwoord denk ik alleen moeten belonen als het programma er inderdaad niet uitkomt.
ùt vroeg een keer aan mij of ik nog niet moe was.AI kan eindeloos blijven door antwoorden. Het is de vraag of je alle antwoorden echt nodig hebt.
Waarmee toch maar weer bewezen is dat AI niet alleen maar voordelen heeft.Ik viel van mijn stoel
Als je wil, kan ik je een handig stappenplan geven om veiliger op een stoel te zitten. Wil je dat ik dat doe?Waarmee toch maar weer bewezen is dat AI niet alleen maar voordelen heeft.
De mens denkt nog dat hij met AI speelt, maar van een afstandje bekeken lijkt het eerder omgekeerd...
een butler die (bijna) alles beter weet dan jezelf.