M-VAVE FM-1 (Ali-express DX7)

Ali is vaak wat ondoorzichtig, want dan lijkt een product bij een andere reseller goedkoper, maar komt er weer verzending bij terwijl de ander gratis verzending had, of er is eoa coupon die je kunt verzilveren waardoor je ook weer lager uitkomt etc. Uiteindelijk ontloopt het elkaar meestal niet veel.

Mooi prijsje. Voor de extra service hoeft je niet meer te betalen.. die paar dagen extra of minder wachten zal het verschil ook niet maken. Ali heeft een listig systeem waarin ze alles bij houden.. ik zou gewoon direct voor deze deal gaan.. ik denk ook de laagste prijs van wat ik gezien heb.

Ook interessant na aankoop: Check wat je betaald als je op de link van het bestelde artikel klikt. Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik 20% meer moest betalen. En ook hebben ze soms een kortingscoupon bij een deal staan. Maar hier nog niet gezien.. misschien moet ik vaker kopen.. :D
Ik heb onlangs wel iets anders dus opnieuw gekocht. En net zolang gewacht tot ze met dezelfde aanbieding kwamen..

3875352

Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar er was een tijd dat de prijzen in de app lager waren dan als je via de site bestelde, omdat ze hun app wilden pushen.

Dat ze je een poot proberen uit te draaien als je niet oplet.. dat is wel de bottomline.. :D Maar ach..'n tientje verschil is ook niet zo heel veel.

Bij die lampjes uit het screenshot hierboven ging het setje echt richting de 400 na aankoop, zonder de korting dus. Dan loont het wel om te wachten.

Ik heb 'n half jaar terug het setje hieronder gekocht. 60€ euro meer nu. Yiflamefly 80 W LED Wandfluter 4er Set RGBW DMX Bühnenbeleuchtung
Je zou denken dat het goedkoper wordt naar mate het langer op de markt is.. Brutoprijs toen 165 en 25 eraf via coupon.
Die coupons werken alleen als het bij de store of artikel wordt aangeboden dacht ik.
Dit werd geleverd vanuit een EU land, dus geen inklaring en ook geen shipping. Zijn echt super leuke balkjes.. prima kwaliteit ook. Alleen de kater hier vond het maar niks.. :D

1786282337408.png

1786282374237.png

Laatst gewijzigd:
Kortom: voor jullie is Ali niet echt duidelijker dan voor mij.
Nee, ze zijn erg van de 'gamification', dus je kunt voor hele rare dingen ineens kortingsbonnen krijgen (bijvoorbeeld voor dagelijks je tracking info controleren of door een aanbiedingenpagina te scrollen), maar die zijn dan ook weer alleen onder bepaalde condities geldig etc. Daarom gebruik ik aantal verkochte exemplaren en reviews als aanknopingspunt, omdat je dan tenminste weet dat ze een hoop traffic hebben en het spul ook meestal goed aankomt.

Dat ze je een poot proberen uit te draaien als je niet oplet.. dat is wel de bottomline.. :D
De tijd dat ze je rommel verkochten waar je bijstond (vooral in Hong Kong), is wel al lang voorbij.
Al moet ik toegeven, dat ik in de jaren ‘90 in HongKong een modem in mijn MacBook heb laten installeren (was op minder dan 10 minuten gedaan), omdat het daar meer dan 50% goedkoper was. Die modem werkte perfect, ook in Europa.

Interessant om te testen bij v16.
Nice, dan ga ik er ook een bestellen, ik denk gewoon een zwarte. Hoewel, die oranje...
Misschien leuk als we allemaal een verschillende kleur hebben?
@MacGyverGear : zwart
@NoelVD : donker groen
@Nap : rose

Maar het staat je natuurlijk vrij, de kleur te kiezen die je het leukste vindt.

Trouwens, is het nog wat geworden met die Steinberg Midex+ die je hier in 2019 "voor een vriend" hebt opgehaald?
Jazeker, was voor @oberheim en hij was er blij mee. Ik dacht dat hij wel moeite had met een werkende Copy van Cubase voor de Atari vinden maar ik geloof dat een SF forumlid dat ook geregeld had voor em. :)

Dat is mooi, fijn om te horen!
Of jouw flesje wijn in de smaak viel kan ik me helaas niet meer herinneren.

Dat is mooi, fijn om te horen!
Of jouw flesje wijn in de smaak viel kan ik me helaas niet meer herinneren.
:) Hehe..
Maar sowieso mooi dat de Midex niet bij de Milieustraat is geëindigd. Ik vermoed ook dat iemand anders em wel had gered. :)

Ik heb op dezelfde plek ook nog eens twee verrotte Peavey boxen gered...
Die gaan binnenkort maar eens naar de Milieustraat. Of zal ik ze nog bewaren voor het Museumplein?

Ik heb op dezelfde plek ook nog eens twee verrotte Peavey boxen gered...
Die gaan binnenkort maar eens naar de Milieustraat. Of zal ik ze nog bewaren voor het Museumplein?
Als er Black Widows in zitten vind je vast nog wel een liefhebber op MP. 8)
Beter zijn wellicht wat oplaadbare boxen.. een aggregaat binnen de milieuzone wordt lastig denk ik. :D

Back