Wasp toetsen

Ik heb er nooit op gespeeld. Wat maakt ze bijzonder of anders dan normale toetsen?

Niet bepaald een aanwinst. Het zijn geleiders op een harde plaat. Met toetsen heeft t niks te maken. Eerder contacten. Beetje zoals de kleine arturia synth maar vermoedelijk nog beperkter. Maar vermits de jasper wasp clone ze heeft zijn ze vast zo te googlen. Jasper wasp clone keyboard googlen

Als vervanging of een soort alternatief voor dit soort toetsen? Ik was altijd wel gecharmeerd van de combinatie van een microfreak en een pin portabella om een moderne Synthi AKS vibe te creëren

Zoiets misschien?

Als het in eurorack formaat mag is zo’n Make Noise René ook een touchplate. Buchla maakt ze ook. (Zoals in een Easel) En die gast van Switchtrix vcs3 clones maakt van die AKS keys.

En je hebt Tuulk ook nog de Jasper clones, maar die kan je geloof ik niet meer bestellen.

google dus

Microfreak lijkt me dan ook een goede optie. Maar ik ben benieuwd wat het plan is?
Zoek je een los keyboard om zelf iets te knutselen?

doboz-tsnm_3u_aufmacher.jpg

Doboz TSNM was mijn voorkeur voor zoiets, toevallig net te koop gezet op dit forum.

Bedankt voor de reacties.
Laatst heb ik een Behringer Wasp gekocht en het leek me leuk om er zo'n toetsenbordje bij te hebben.

Back