Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Word ook afgeraden mijn moeder had in familie app gedeeld deze site gedeeld:laskap
Peggy Lee had het ook al door..."Oh, is dit het?" verzuchtte hij, toen hij door een aangereikt brilletje van een buur naar de hap uit de zon keek "het ziet er gewoon uit als de maan".

Zoontje stond in zijn eentje tussen 10.000 mensen?Zoontje stond nog op de kant, en maakte een filmpje van het gejoel van 10.000 mensen.
Op het journaal zag ik mensen die vertelden dat ze 2000 km hadden gereden naar Spanje om daar een echt volledige zonsverduistering te kunnen zien, ik kan me er niets bij voorstellen.Waren veel mensen op straat om ernaar te kijken.
Op het journaal zag ik mensen die vertelden dat ze 2000 km hadden gereden naar Spanje om daar een echt volledige zonsverduistering te kunnen zien, ik kan me er niets bij voorstellen

Ja, als het je hobby is waarom niet maar zoiets voor twee minuten of zo (de totale verduistering) dan moet je een flinke fan zijn.Ik kan me er dus alles bij voorstellen.![]()
Op het journaal zag ik mensen die vertelden dat ze 2000 km hadden gereden naar Spanje om daar een echt volledige zonsverduistering te kunnen zien, ik kan me er niets bij voorstellen.
Je kan er toch een leuke week van maken