Hanz
Anonieme Analogist
Origineel geplaatst door Natural_Demon
ik koos gewoon de duurste uit, was ff snel copy en paste actie.
Sorry hoor, maar ... eh... eventjes...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Natural_Demon
ik koos gewoon de duurste uit, was ff snel copy en paste actie.

En zo hoort het ook, dat doe ik zelf ook. Maar over die ene uitspraak wordt je dan metteen in 2en gezaagd en maakt al die honderden posts metteen onzinnig? Ook als je gewoon toegeeft dat die uitspraak fout was? (iets wat maar weinig mensen doen trouwens)Origineel geplaatst door quifster
Als je je waagt aan uitspraken over onderdelen loop je de kans dat die uitspraken tegen de loep worden gehouden kwa feitelijk juist zijn.
Origineel geplaatst door dione
bedankt voor alle tips...![]()

Origineel geplaatst door quifster
hahaha, ja je maakt wat los

ut kaart voor de digi series.

Origineel geplaatst door analogicbear
Wil een laptop gaan aanschaffen voor live gebruik welke is voor rond 900,- eurie lekker stabiel.
Wie heeft er vrij recent een laptop aangeschaft waar die zeer tevreden over is.
Ja ik weet het er is een hele pc thread aan de gang maar daar krijg ik ook geen duidelijkheid uit.
Alvast bedankt,
Ik die laptop voorzien van een usb interface.
taalpolitie alertOrigineel geplaatst door analogicbear
Ik die laptop voorzien van een usb interface.

Origineel geplaatst door Phontaq
Als je echt serieuze dingen live wilt gaan doen en niet té veel geld kwijt wilt zijn, dan zou ik zeker de nieuwe opvolger van de iBook eens overwegen:
http://www.apple.com/macbook/
Kost ietsje meer dan je budget (1099 euro, minder als je onderwijskorting kunt gebruiken), maar dan heb je wel een snelle, ultra-stabiele en degelijk gebouwde laptop. En dat zijn toch wel de belangrijkste factoren voor een live laptop denk ik.
) kan gebruiken.