Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
voor de gelegenheid maar 's aan de slag gegaan... hij wordt cool ...totdat ik 'm morgen nog 's luister en dan is 't waarschijnlijk weer prut :D

Nou ik ook maar een stukje posten dan..

Het trackje is helaas (nog)niet compleet, ik ben er vandaag pas aan begonnen en vind m eigenlijk wel lekker genoeg klinken om m hier te posten ;)

De intro en outro onbreken nog, schrik dus niet van de spontane start en stop.
De style is hardcore/darkcore (of iets daartussen in)
http://www.xs4all.nl/~coady/Coady - Adena.mp3

Gemaakt in FLstudio5.0
Extra plugins : Junglist / Pro53 / Albino2 / MDE-X (uit het korg-legacy pakket) / PSP Vintagewarmer (compressor)

Zat ik net even al de mp3's van dit jaar door te nemen maar verdomme wat wordt er toch fantastische muziek gemaakt door jullie zeg.
Nou ja d'r zit ook zat meuk tussen (sorry hoor maar het is echt meuk).

En Trash z'n nummer is goed, misschien iets te technisch zelfs, maar zijn 'down' nummer vind ik mooier. Maar die was niet van dit jaar?

Het White sins nummer vind ik ook vreselijk goed, mede vanwege de sfeer wat het nummer heeft.

En ik wil ook nog deze onder de aandacht brengen want deze vind ik ook heel erg mooi.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=31119

En eigenlijk is is een wedstrijdje houden van wat het beste is een beetje onzin want beste is een kwestie van smaak. En dan wordt het meer van welke groep met dezelfde smaak is het grootst. Welke definitie van best je ook pakt. Maar het gaat om het idee denk ik dan maar. :)

Origineel geplaatst door fuse
Zat ik net even al de mp3's van dit jaar door te nemen maar verdomme wat wordt er toch fantastische muziek gemaakt door jullie zeg.
Nou ja d'r zit ook zat meuk tussen (sorry hoor maar het is echt meuk).

Het White sins nummer vind ik ook vreselijk goed, mede vanwege de sfeer wat het nummer heeft.

En eigenlijk is is een wedstrijdje houden van wat het beste is een beetje onzin want beste is een kwestie van smaak. En dan wordt het meer van welke groep met dezelfde smaak is het grootst. Welke definitie van best je ook pakt. Maar het gaat om het idee denk ik dan maar. :)

Inderdaad zit er uitstekend materiaal tussen.

WHite sins is ook zo goed omdat ie in een middag in elkaar gebeukt is begreep ik......:erm: :)

tja, en het is en blijft smaak. anders wordt het een wedstrijd om techniek..en das moeilijk te beoordelen.:)

Origineel geplaatst door fuse

Dan maken we er"de grote SF smaakwedstrijd" van :D

nou, ahum laat ik ook meedoen. ik probeer altijd wel roffe techno te maken maar wat hier te horen is gaat me helaas toch altijd beter af.
dankzij soundclick heb ik er nu ook geweldige lofi versies van. hifi moet nog ff gecleared worden.
oja ik kom uit het zuiden dus die zachte g in de zang krijg je er voor nix bij.

klikt u maar:

http://www.soundclick.com/bands/4/staticgnlmusic.htm:peukie: :kont: :biertje: :r

Laatst gewijzigd:
Van ons nummer staat nu een nieuwe versie online :

SAVE AS

De baslijn wordt nu gespeeld door de SE-1 + nog wat kleine aanpassingen

Leuk idee, ik post een dezer dagen ook ff een trackje, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die alle nummers gaan luisteren..dus ik ben zeer benieuwd naar de uitslag.

;)

aangezien ik zo veel goede replies heb gekregen wil mijn track ook toevoegen..het is trouwens een van mijn favoriete nummers die ik zelf heb geschreven..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back