Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bahamut
voor de gelegenheid maar 's aan de slag gegaan... hij wordt cool ...totdat ik 'm morgen nog 's luister en dan is 't waarschijnlijk weer prut![]()

Origineel geplaatst door fuse
Zat ik net even al de mp3's van dit jaar door te nemen maar verdomme wat wordt er toch fantastische muziek gemaakt door jullie zeg.
Nou ja d'r zit ook zat meuk tussen (sorry hoor maar het is echt meuk).
Het White sins nummer vind ik ook vreselijk goed, mede vanwege de sfeer wat het nummer heeft.
En eigenlijk is is een wedstrijdje houden van wat het beste is een beetje onzin want beste is een kwestie van smaak. En dan wordt het meer van welke groep met dezelfde smaak is het grootst. Welke definitie van best je ook pakt. Maar het gaat om het idee denk ik dan maar.![]()

yep, mee eens, in ieder geval de meeste hit-potentie. beetje oppoetsen en een deal sluiten, ik heb 't dan over may the funk he?Origineel geplaatst door Arv
VET
Origineel geplaatst door fuse
En eigenlijk is is een wedstrijdje houden van wat het beste is een beetje onzin want beste is een kwestie van smaak. En dan wordt het meer van welke groep met dezelfde smaak is het grootst. Welke definitie van best je ook pakt. Maar het gaat om het idee denk ik dan maar.![]()

nee, die heb ik ergens van 't net geplukt.Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
heb je die avatar zelfgemaakt c-zaag?