Wat eet je het liefst onder het produceren

Wat eet je het liefst onder het produceren

• Vette chips

Stemmen: 4 10,0%
  • Snoep

Stemmen: 2 5,0%
  • Patat

Stemmen: 3 7,5%
  • Iets anders

Stemmen: 8 20,0%
  • Ik eet niets, anders wordt mijn aparatuur vet !

Stemmen: 23 57,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik eet helemaal niks in de studio.
als ik wanhopig probeer de raarste soundscape uit mijn [soft]synths te persen, komt het eten op een tweede plaats en denk ik 'dat komt zo wel'.
vervolgens ga ik een jointje roken :L [buiten de studio]

hierdoor krijg ik weer retegoeie ideeën, en duik ik de studio weer in.
afgepeigerd ga ik een jointje roken :L [buiten de studio]

wederom krijg ik een geniale aanval van creativiteit en ren snel weer terug de studio in.
enz enz.

met als eindresultaat dat ik een dijk van een track heb gebouwd, knetterstoned achter de computer in slaap val en weer een dag niet gegeten heb... :geslaagd:

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik eet helemaal niks in de studio.
als ik wanhopig probeer de raarste soundscape uit mijn [soft]synths te persen, komt het eten op een tweede plaats en denk ik 'dat komt zo wel'.
vervolgens ga ik een jointje roken :L [buiten de studio]

hierdoor krijg ik weer retegoeie ideeën, en duik ik de studio weer in.
afgepeigerd ga ik een jointje roken :L [buiten de studio]

wederom krijg ik een geniale aanval van creativiteit en ren snel weer terug de studio in.
enz enz.

met als eindresultaat dat ik een dijk van een track heb gebouwd, knetterstoned achter de computer in slaap val en weer een dag niet gegeten heb... :geslaagd:

uhhh mag ik vragen hoeveel je weegt?:)

ik werk ook zoals cyan.. werkt goed.. en dat vet krijg ik op het werk wel binnen 8o)

yup, ook alleen roken, blowen (als ik lang genoeg afstand kan doen om zo'n ding te draaien; anders grijp ik maar weer naar de pijp ;) ) en water drinken, omdat de koelkast beneden staat en ik geen zin heb om te gaan lopen...

tijdens het componeren etc niks te eten, en meestal pickwick groene ice-tea te drinken (met een behoorlijke scheur vodka natuurlijk).

maar als ik aan het masteren ben en complete soundfiles door 8 plugins in soundforge heen moet halen wil er wel een zak brosnoten in gaan!

Ik eet nooit als ik muziek maak.
gewoon een fles ijskoude oranje ranja of een fles limo mee en k heb altiet een joint in mien bek;)

Door de weeks: droge worst (turf gerookt), en toastjes met allerlei franse kaasjes, die m'n vriendin klaar zet + spa rood

In het weekend: rode wijn, geen eten.

Greetz,

Yawgmoth

ik moet zeggen als ik stoned ben of drank heb gehad dan lukt het muziek maken altijd veel beter.......:erm:

met dat stoned gedeelte ben ik het helemaal eens, maar drank werkt bij mij echt niet goed.
ik krijg wel altijd de wildste ideeen als ik onder invloed van drank naar een festival of concert ga.
ben benieuwd of ik morgen nog ideetjes krijg bij swingingroningen:):biertje: :biertje: :biertje:

Laatst gewijzigd:
Kaas! Jaja, in kleine blokjes, meestal maar een paar want anders ken ik niet meer stoppen. Geen chips of andere vette bende want dan is alles binnen 10 minuten smerig.

Als ik stoned ben krijg ik altijd wel goeie ideeën maar ben meestal te suf om ze uit te voeren. Uiteindelijk zit ik dan alleen maar een uur naar hetzelfde loopje te luisteren.

Verder eet ik eigenlijk niet tijdens het produceren, ik drink bier of appelsap :)

Ehm, koekjes, chips, gevulde koeken, speculaasjes.. Allemaal in het bekkie. Ehjm, dat komt ook omdat ik ook wel vaak high (niet stoned) in me muziekhokkie zit.

Arv

eh blowe nis leu kvoor ideen maar funest voor je motivatie
Zo snel als je inspiratie komt zo snel kan die ook weer gaan.
Ik wi lwel eens stoned 's avond een hoo ploopjes maken en dan de volgende dag nuchter tjek wat het gebruiken waard is.

En qua eten :

liefst niet te veel of te lekker
gewoon simpel en kleine porties.

maar meestal eet ik gewoon warm tussendoor :)

Origineel geplaatst door MadR
Zo snel als je inspiratie komt zo snel kan die ook weer gaan.

ehm, ja dat komt omdat je dan stoned bent en niet high.. Dus pak de chillum er maar bij! :)

Arv

Origineel geplaatst door MadR
Ik wi lwel eens stoned 's avond een hoo ploopjes maken en dan de volgende dag nuchter tjek wat het gebruiken waard is.

typen nie tgoed als ikben stoned?
kno pjeszitten opr are plaatse n !!
;)

Als ik goed bezig ben, vergeet ik wellus vanalles, zoals eten en vooral drinken! Na >4uur heb ik dan een ram droge bek en moet ik altijd even "wakker" worden als ik mijn synths de rug toekeer.
Eten werkt bij demotiverend, ik word ram gaar nadat ik mijn buikje pas volgegeten heb met pizza.. Kan ook aan het blowen liggen :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back