ik wil het volgende: ik wil iets opnemen tape en dan direct het signaal vanaf de playback-koppen weer "aftappen" tijdens het opnemen, dus zonder dat ik daarna moet terugspoelen en de tape moet afspelen...hoe kan ik dat het beste bereiken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koediman
een taperecorder kopen die dat kan (ze zijn d'r zeker, moet iets van een monitor funktie of nabandcontrole opzitten)
Origineel geplaatst door olafmol
...dus leek me wel interessant om es ff te testen

Origineel geplaatst door LoFiye
Klinkt erg interresant. Ik hoop dat je, zodra je klaar bent, wat voorbeeldjes online kan zetten. Wat is trouwens het 'print through' effect als ik vragen mag?

heb trouwens net een weekje een DVD speler binnen die ook SACD en DVD-A kan afspelen, dus ga ook experimenteren met het upsamplen van gewone CD's naar 24/96 en 24/192 en kijken of dat echt beter klinkt.

Origineel geplaatst door etaoin
Pioneer DV-575A toevallig? 199 bij de Mediamarkt?
Was balen, ik kocht 'm dit voorjaar nog voor 299 (ook bij de MM)
Laat even weten waar je die 24/96 SACD en/of DVD-Audio mee bakt. Ik heb wel al iets gezien dat MLP (de uncompressed audio van DVD-A) kan maken, maar da's niet goedkoop, zeker niet voor een testje...
SDS-encoders (SACD) heb ik helemaal nog niet gezien.

...en bij mijn weten kan je "gewone" 24/96 stereo audio signalen ook op een video DVD schrijven, dus daar hoef je geen speciale DVD-A software voor te hebben.

Origineel geplaatst door etaoin
Yep, klopt. Gewoon 24/96 PCM natuurlijk.![]()
prima toch? of mis ik iets?