Niet sprake van een hit, maar heb wel 4 tracks uitgebracht..
1 track (hardcore: Archetype - Proceed with Caution) op Bionic Recordings deed/doet het erg leuk op verzamelaars en heb ik regelmatig op feesten gehoord.. Damn, dat is echt een VETTE rush, als je 10000 man op jouw muziek ziet gaan!!
Die track is gemaakt met Logic Audio Platinum 5.3, met oa Waldorf Attack (de kick) en de Pro53 (de lead)...
Verder worden er regelmatig (hardstyle achtige) tracks van me gedraaid in een discotheek hier in de buurt.. Laatst zelf meegemaakt dat ik bij de DJ stond te ouwehoeren en dat er iemand mijn plaat aanvroeg, ghehe.. "Jah kun je die plaat met eeeuhm.. jah... hij gaat iets van tududududududm boemtsjak tsjeng.. Heb je die?"
Die muziek is ook onder een groot aantal uitzendingen van Mental Theo on the Road gebruikt, en onder een paar commercials.. (Op TMF)
Heb ook een commercial van de Nuon gedaan (samen met DJ LecZ

) die ook regelmatig op TMF te zien was..
Was voornamelijk sound-design! Robotjes enzo van geluid voorzien

Wel grappig om de manier van werken van zulk soort grote maatschappijen mee te maken! Zit je een beetje te knutselen terwijl er 2 Nuon-dudes in je nek hijgen.. Die, no offence, meer verstand hadden van stroom als van geluid en muziek
Onlangs is er een plaat uitgekomen waar de 2005 remixen opstaan van The Music's Got Me van de Bass Bumpers, waar ook 1 remix opstaat die ik samen met iemand anders (wederom DJ LecZ

) heb gemaakt.. Ook wel een hele eer om deze plaat te mogen remixen!!
Van een hit is totaal geen sprake, maar dit zijn wel dingen waar ik supertrots op ben... Volgende doel is een 4tracker (vinyl) met alleen maar tracks van mezelf!
We zien wel..